ponedjeljak, 28. travnja 2014.

Alfons Marija Liguori djetetu Isusu




Molitva djetetu Isusu 

Moj Isuse, Sine Božji Stvoritelju Neba i zemlje, Ti u jednoj hladnoj štalici imaš jasle za kolijevku, malo slame za krevet i siromašnu odjeću. Anđeli te okružuju i slave ali ne umanjuju tvoje siromaštvo. Predragi Isuse, Otkupitelju naš, što si siromašniji to Te više ljubim, jer si zagrlio siromaštvo da nas privuče tvoja ljubav.

Da si se rodio u palači, da si imao kolijevku od zlata, da su te služili najveći zemaljski kraljevi, ljudi bi te više poštovali, ali manje ljubili; umjesto toga ova štalica gdje ležiš, ovo grubo odijelo, slama na kojoj počivaš, jasle koje Ti služe za kolijevku; sve to potiče naša srca da Te ljube! Reći ću ti sa sv. Bernardom: "Što više postaješ siromašan zbog mene to si draži mojoj duši"! Jer ako si takav postao, to si učinio da nas obogatiš svojim dobrima, to jest tvojom milošću i slavom. Isuse, tvoje siromaštvo je ponukalo tolike svece da sve ostave: bogatstva, časti, krune, da bi živjeli siromašni s Tobom siromahom.

O moj Spasitelju pomozi mi da ne budem navezan na zemaljska dobra, da budem dostojan tvoje svete ljubavi, da posjedujem Tebe, beskrajno dobro. Još ću Te moliti sa sv. Ignacijem Loyolskim: "Daj mi svoju ljubav i bit ću bogat, ne tražim drugo, dosta je imati samo Tebe, moj Isuse, moj Živote, moje Sve!

Ljubljena Majko Marijo, isprosi mi milost da ljubim Isusa i da uvijek budem od njega ljubljen"! Amen.



Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)