srijeda, 9. travnja 2014.

Krunica i svjedočanstvo svećenika koji je napustio svećeničku službu


Pater Werenfrid van Straaten u časopisu Aide a l'Eglise en detresse, travanj 1972. g. piše:

"Današnja kriza Crkve opovrgava one koji su vjerovali da će uzvisiti Krista ponižavajući njegovu Majku. Nije istina da udaljavajući vjernike od Djevice Marije oni se otvaraju Isusu. Odbacivanje istina vjere, slabljenje svetosti, odbacivanje evanđeoskih savjeta, dekadencija u moralu, nevjernost mnogih svećenika svome pozivu i drugi znaci kriza sjemeništa su najviše pogodili one narode u kojima je Blažena Djevica Marija stavljena na stranu."

Da bi to ilustrirao p. Werenfrid u svom časopisu objavljuje pismo jednog svećenika koji je napustio svećeničku službu:

"Poštovani pater Werenfrid, poslije dugo oklijevanja pišem vam ovo pismo da vam zahvalim i ohrabrim vas u vašem djelu. Bio sam redovnik, sada sam ono što se zove "svećenik koji je napustio službu i oženio se". Bio sam od onih svećenika koji više nisu vjerovali u postojanje đavla. Do kraja umišljen, borio sam se protiv onoga što se tvrdilo da su srednjovjekovne tradicije. Sada vjerujem u postojanje đavla. Napustio sam svećeništvo i oženio se. Priznajem da sam došao na rub samoubojstva. Nakon što smo moja supruga i ja upoznali jednog obraćenika počeli smo ponovno moliti Krunicu. Krunica nas je spasila, iako smo zbog nje postali predmet izrugivanja rodbine i prijatelja zbog naše konzervativne vjere.

U ovo malo redaka ne mogu izraziti svu dramu koja je u mojoj duši. Meni svaki dan počinje u borbi između prezira, očaja, gorčine, mržnje i želje za obraćenjem, pokorom i oproštenjem. Da nas je Isus htio potražiti i uzeti za mene je neshvatljivo čudo milosrđa.

Osobno sam iskusio kako mnoge modernističke i napredne ideje u teologiji mogu od čovjeka učiniti "sina propasti". Moja supruga i ja smo bili od đavla zasljepljeni našom ohološću. Vjerovali smo da smo u službi obnove, a u biti smo postajali robovi kneza ovoga svijeta.

Uvjeren sam da mnogi koji se nalaze u mojoj situaciji misle kao i ja, samo se ne usuđuju to izreći. Put povratka je odveć tvrd. Molimo Boga da nam daruje milost obraćenja prije nego bude kasno. U ovim vremenima pomutnje vjerujem u ljubav prema Bogu i Blaženoj Djevici, te vjernost papi, koji su temelj za svakog vjernika."

(Primjer je citiran iz Rilanciamo li rosario, ED Napulj 1973., str. 317).





Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)