nedjelja, 11. svibnja 2014.

O grozoti nedostojnog celebriranja svete Mise


Sv. Terezija Avilska

Dok sam jedanput pristupila k svetoj pričesti vidjela sam duševnim očima jasnije nego tjelesnim dva nečastiva, jako odvratna lika. Činilo mi se da su rogovima obujmljivali grlo jadnog svećenika, a vidjela sam u njegovim rukama svojega Gospodina u Veličanstvu koje sam spominjala, u hostiji koju mi je htio pružiti.

Jasno vidjeh da su te ruke njega vrijeđale, pa sam shvatila da je ona duša u smrtnom grijehu. Kako je strašno, Gospodine moj, vidjeti tvoju ljepotu među takvim odvratnim likovima! Oni su bili nekako prestrašeni i prestravljeni pred tobom, pa se činilo da bi rado pobjegli da si im Ti dozvolio. Obuzela me tako velika zbunjenost, da ne znam kako sam se mogla pričestiti.

Jako sam se prestrašila, jer mi se činilo, kad bi viđenje bilo od Boga, da Njegovo Veličanstvo ne bi dopustilo da vidim zlo koje se nalazi u onoj duši. Rekao mi je sam Gospodin da molim za onoga svećenika. On je to dopustio zato da spoznam snagu koju imaju riječi pretvorbe, te kako Bog ne prestaje biti tamo, koliko god bio loš svećenik koji ih izgovara.

Usto, neka vidim njegovu dobrotu, jer se predaje i u one ruke svoga neprijatelja, i to sve za moje dobro i dobro svih. Shvatila sam koliko su obavezniji svećenici biti bolji od drugih, kako je strašna stvar primati Presveti Sakrament nedostojno, te koliko je nečastivi gospodar duše, koja je u smrtnom grijehu. Jako veliku korist mi učini da spoznam koliko sam bila dužna Bogu. Blagoslovljen neka bude u vijeke vjekova. (Moj život 38. br. 23). 

Sveta Terezijo Avilska, izmoli našim dragim svećenicima svetost dostojnog celebriranja svete Misne Žrtve! 



1 komentar:

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)