utorak, 15. srpnja 2014.

Gdje je nestao nauk Crkve?




O papa sv. Pio X., izmoli nam papu koji će uništiti modernizam i vratiti pravovjerje

"Nisam zainteresiran za obraćenje evangelika na katoličanstvo. Želim da ljudi upoznaju Isusa u vlastitoj zajednici. Ima toliko doktrina oko kojih se nećemo nikada dogovoriti. Nemojmo trošiti svoje vrijeme na njih. Umjesto toga, svjedočimo Isusovu ljubav." Papa Franjo 


Da je ovo izjava Hansa Künga, ne bi me začudila. No, kad jedan papa konstatira nešto ovako, hvata me mrtvačka jeza.

Radije ću umrijeti u najstrašnijim ovozemaljskim mukama nego usvojiti ovu i slične tvrdnje Pape Franje (koje nisu u skladu s Naukom Katoličke Crkve) ili bilo koga drugoga. Dođe mi "žuta minuta" kad pročitam ovakve izjave od osoba koje se smatraju katolicima. Vjerujte mi, tada sam opasan i po zdravlje bližnjega. Možda posjedujem ćud sv. Jeronima i Otaca iz prvih stoljeća Crkve. Možda imam čudnu narav jer me, kako ljudi kažu, život nije štedio. Možda sam preživio strahote koje mnogi od vas nisu iskusili. Na ovakve stupidne izjave neću ušutjeti!

Eto vam vašeg Koncila, poštovani kardinali i biskupi. I vaš silni aggiornamento kojim se toliko ponosite. Eto vam vaše nove ekleziologije i ostalih gluposti ušminkane u tobožnji nauk Crkve. Možete sve lijepo svezati mačku za rep. Barem ćete zabaviti djecu.

Zapamtite jednu golu i neizbježnu činjenicu, veleuvaženi kardinali i biskupi: Svi ćete jednog dana stati pred Boga i položiti račune! Bog se ne da izrugivati! Obratite se i navještajte Evanđelje Jedne, Svete, Katoličke i Apostolske Crkve. Inače, papa Franjo, protestantski heretici, pripadnici ostalih lažnih religija, bezbožnici, i Vi - uvaženi kardinali i biskupi - definitivno ćete završiti u paklu; gdje je plač i škrgut zubi.

Slave mi Kristove, ne lažem. Tako stoji u Nauku Katoličke Crkve!

Laudetur Iesus Christus!





3 komentara:

  1. Zašto papa Pio X. pokazuje tri prsta? Sramota!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. @Robert Hrvatin
    Što je sporno? U čemu je bitak? Što je papa krivo rekao i kojem se to katoličkom nauku suprotstavio?
    Je li sporno "Nisam zainteresiran za obraćenje evangelika na katoličanstvo."?
    ili "Želim da ljudi upoznaju Isusa u vlastitoj zajednici."?
    ili "Ima toliko doktrina oko kojih se nećemo nikada dogovoriti."?
    ili pak "Nemojmo trošiti svoje vrijeme na njih."?
    ili na koncu "Umjesto toga, svjedočimo Isusovu ljubav."?
    Na prvo čitanje, dobronamjernik neće uočiti ništa sporno i vrijedno prezira, a još manje nešto štovalja apriori odbaciti i tome se suprotstaviti i osporavati. Pitanje je u konačnici, u kojem je kontekstu papa izrekao ovu misao. Ostalo su sve manje ili više interpretacije. Ako vodimo računa o postojanju hijerarhije istina, izjava se čini potpuno ispravnom. Očito, papa odbacuje prozelitizam. S druge pak strane ukazuje na ispravan poredak istina i potpuno opravdano u prvi plan stavlja osobu, misterij, događaj Isusa Krista, koji je Početnik i Dovršitelj vjere. Alfa i Omega, ako ćemo ići tragom teologije sv. Ivana Apostola.
    Nauk nije nestao, nije se izgubio niti u konačnici to može. U pogledu doktrine ili doktrinalnih razlika, opet se papa pokazuje kako je u pravu, jer prijepora doista ima. Nije ih malo. Pitanje je gdje se oni nalaze i u kojem stupnju se odnose na raskid ili pak kontinuitet sa zdravom i jedrom Predajom Katoličke Crkve. Primjera radi, promotrimo što se dogodilo i što se događa u anglikanskoj crkvi (mislim na ređenje žena za biskupe). Nije li to s jedne strane korak unazad s obzirom na povratak u krilo Katoličke Crkve onih koji su napravili očit' raskid s Apostolskom Predajom, a s druge strane, u kontekstu Anglikanorum coetibus, priliv novih članova, koji će, potpuno očekivano uskoro zatražiti prijelaz u spomenuto krilo Katoličke Crkve. Što se pak tiče trošenja vremena na doktrine, i ovdje je papa doista u pravu, jer tko se god upušta u proučavanje doktrina i doktrinarnih razlika, vrlo brzo će uvidjeti kako su potrebne silne energije i to mutch vremena kako bi se stvorila jasna slika o njima. Čisto povijesno gledajući, ne gubeći pri tom kontekst, a potom iz različitih aspekata teologije, koja je, kako se čini, više okrenuta svjedočenju, a manje cementiranju jasno određenih pojmova i njihovo slaganje u cjelinu, koja u konačnici nije i ne može biti svrha samoj sebi nego pak je sva usmjerena na ono prvotno u hijerarhiji istina, a to je Otajstvo Krista i spasenjska narav Crkve. One Crkve koju je Krist htio i utemeljio kao "znak i oruđe spasenja". Nedavno je bilo čitanje o sijaču i sjemenu. Sijač se, kako je očito iz Evanđelja, nije libio svoje sjeme prosipati po raznim tlima. No rast ovoga sjemena uvelike će ovisiti i ovisi o tome kakvo smo tlo.
    @Anonimno
    Radi se o simbolici Presvetog Trojstva s jedne strane, a s druge sjedinjenost dviju naravi u Kristu Bogočovjeku. Istu gestu, primjerice, s desnicom podignutom u zrak i s rukom na papinskoj zastavi pokazuju pripadnici švicarske garde kada se zaklinju na vjernost. Potpuno je druga priča, koju je simboliku imala u Domovinskom ratu. Znak se, na žalost, može upotrijebiti ili pak zloupotrijebiti. No, ne treba previše razbijati glavu time. Łongin

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, za moderniste je 'pod okolnostima' svaka zabluda opravdiva - i da netko kaže 'Krist nije Bog' valjda bi se moglo 'protumačiti u kontekstu', a to što oni maleni gube vjeru, koga briga. Jao nama ako sablaznimo jednog od takvih...

      Izbriši

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)