ponedjeljak, 1. rujna 2014.

Mons. Marcel Lefebvre: O biskupskoj i svećeničkoj odgovornosti




Govori se također da će nakon mene moj rad nestati jer neće biti biskupa da me zamijene. Siguran sam u suprotno; u tom pogledu nemam briga. Mogu sutra umrijeti, ali dobri Gospodin odgovara na sve probleme. Naći će se dovoljno biskupa u svijetu da zarede naše bogoslove: to znam. 

Čak i ako ovaj čas šute, jedan ili drugi od tih biskupa primit će od Duha Svetog hrabrost koju treba da se izdigne. Ako je moje djelo od Boga, on će ga čuvati i iskoristiti na dobro Crkve. Naš Gospodin nam je to obećao, vrata paklena je neće nadvladati. 

Zato ustrajem, a ako želite znati pravi razlog moje ustrajnosti, evo ga: na smrtnom času, kad me Gospodin upita: ,,Što si učinio sa svojim episkopatom, što si učinio sa svojom biskupskom i svećeničkom milošću?", ne želim čuti strašne riječi iz njegovih usta: ,,Pomagao si, zajedno s ostalima, uništavati Crkvu." 



Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)