ponedjeljak, 1. rujna 2014.

Oče u svjetlu tvoje Riječi


Sv. Bruno i papa Urban II.

Molitva sv. Brune

Oče, nije moja zasluga ako sam ljubio tvoj zakon i opsluživao tvoje zapovijedi, ako sam hodio daleko od svakog zlog puta i nisam se udaljio od tvojih sudova. Sve to je bio tvoj dar a ne moje djelo. Uistinu, tvoja Riječ, to jest tvoj Sin, bila je svjetiljka putu moga duha i svjetlo mome srcu.

On me je prosvijetlio i obasjao prve otkucaje moje ljubavi koji su sami bili tvoj dar a ne plod mojih napora. Gospodin Isus je bio svjetlo koje je vodilo prve korake moje volje pomoću svoje milosti tako da nije slabila nego jačala iz dana u dan, te sam mogao ljubiti i opsluživati tvoj zakon.

Tvoja Riječ je bila svjetlo mojim stazama jer nije darom svoje milosti obasjala samo početne korake moje volje nego i naknadni rast u ljubavi i vjernosti tvojim propisima.

I kao što se jednom čovjeku koji je u tami dade svjetiljka kako bi vidio kuda hoda da ne padne i ozlijedi se, tako i meni tvoja Riječ bijaše svjetlom na mom putu. Mogao sam obećati, potvrditi, učvrstiti na neopoziv način da ću čuvati u mome srcu tvoje pravedne odredbe.

Znam da mi ova odluka ne bi bila moguća da me tvoja Riječ nije obasjavala svojim svjetlom. Daj mi, dakle, život po tvojoj Riječi živjeti sukladno tvojoj Riječi i po zaslugama tvoga Sina daj da živim kreposno kako bih mogao ustrajati u onome što sam obećao. Amen.





Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)