ponedjeljak, 3. studenoga 2014.

P. Franz Schmidberger: Po njihovim ćete ih plodovima prepoznati (Mt 7,16)


Nadbiskup Lefebvre i p. Franz Schmidberger

Prošlog petka, 18. srpnja [2014], objavljeni su ,,Temeljni podaci crkvenog života u biskupijama Njemačke". Govore posve jasnim jezikom: Godine 2013. Crkvu je napustilo 179.000 katolika, 64.400 više nego 2012. Budan se katolik tomu ne čudi: od 24,2 milijuna krštenih katolika prema istim navodima u zemlji prakticira vjeru još 10,8 % redovito - gotovo 90 % nemaju dakle nikakav interes za sudjelovanje na svetoj Žrtvi, za primanje sakramenata ili za odgovarajuću pouku u vjeri.

Većina ih je zacijelo izgubila vjeru: vjeru u trojedinog Boga, u Božanstvo Isusa Krista, u ustanovljenje Crkve kao njegove mistične Zaručnice, u njezinu jedinstvenost kao vrata spasenja, u istočni grijeh, u čovjekovu potrebu za otkupljenjem po milosti, u vječni život nakon vremenite smrti, u nebo, pakao i čistilište, u Marijino bezgrješno začeće i njezino trajno djevičanstvo itd., itd. Zašto bi onda još trebali plaćati crkvene poreze?

Među onima koji su istupili iz Crkve također je i manjina koja je zbog posve drugih razloga učinila ovaj korak: ona ne može i ne želi sufinancirati uništenje u samoj Crkvi, upropaštavanje naših bogomolja (vidi primjerice planove za preuređenje katedrale svete Hedvige u Berlinu), profaniranje božanskog kulta, krivotvorenje Evanđelja i njegovo pretvaranje u socijalnu aktivnost, izdavanje katekizama koji ugrožavaju vjeru itd.

Još jedna brojka poziva na ozbiljno promišljanje: 2013. vjerska se praksa u Njemačkoj smanjila za 10 % - a ta brojka od Drugog vatikanskog sabora prije 50 godina zauzima drugo mjesto. Drugim riječima: za deset godina vjerska će se praksa u Njemačkoj približiti ništici. Što je s toliko slavljenim efektom pape Franje?

A što čine njemački biskupi? Trude li se preko tečajeva vjere, pučkih misija i duhovnih vježbi privesti k vjeri obamrle? Nigdje se ne može prepoznati takvo nastojanje. Kardinal Marx je s obzirom na alarmantne brojke izjavio: ,,Trenutačne su brojke bolne i svi u Crkvi moraju to ozbiljno shvatiti za svoje djelovanje. Druga polovica 2013. godine očito je dovela do gubitka povjerenja i vjerodostojnosti". Ne, uzoriti, cijela je godina obilježena daljnjom razgradnjom same vjere. Prebacivati krivnju za rastući broj onih koji napuštaju Crkvu na račun biskupa Tebartz van Elsta odveć je pojednostavljeno i odvraća od vlastitog zakazivanja biskupâ.

A kako se nadpastiri postavljaju prema brigama i problemima druge skupine? Oni je preziru i zabranjuju primjerice jednoj organizaciji koja se brine za spašavanje nerođene djece da skuplja priloge u biskupijama kako bi mogla ojačati i proširiti ovu akciju spašavanja. Po reakciji biskupa vidljivo je: nije vjera puka njihova velika briga, nego crkveni porez. Jadan narod koji ima takve pastire! Sa sv. Petrom Kanizijem, drugim apostolom Njemačke želimo za njih moliti:

,,Svemogući, vječni Bože, Ti si za upravljanje Svojom svetom Crkvom i jedinstvo vjere iznad nas postavio biskupe kao nasljednike apostola, kao čuvare i zaštitnike duša. Izlij na njih, usrdno Te molimo, puninu milosti, dovoljno djelotvornu da se sve više pokažu dobrim pastirima i da plodonosno rade na Tvoju proslavu i za naše spasenje. Da svojom riječju i osobito svojim primjerom savršeno izvršavaju sve dužnosti koje su im naložene. Da kršćansku vjeru čuvaju čistom od svake zablude. Da mi pod njihovim sretnim vodstvom sve vrijeme možemo živjeti u pobožnosti, miru i kršćanskoj ljubavi. Amen." 

                                                                                                                                        Zaitzkofen, 26. VII. 2014.
                                                                                                                                        P. Franz Schmidberger

Mogući uzorak obredne čaše za novus-ordo obrede budućnosti.
Profanacija svetoga. Abususi su temelj evolutivnog procesa
u novoj liturgiji.
Virus kompromisa poradi 'potreba pastorala'.
Reakcija: ,,Kad može Papa,
možemo i mi svećenici!"

Plodovi gnjeva - Lutherovska večera: komadić kruha
i gutljaj crnog vina za sve prisutne sudionike
pokoncilskog obreda

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)