utorak, 9. prosinca 2014.

Anonimni komentar koji otkriva činjenice




Anonimni komentar koji se nalazi na jednom katoličkom blogu posebno je zanimljiv i poučan. Kratak je i sažet te otkriva svoju bit i misao njegovog autora. Autor za sebe tvrdi da je isusovac i fizičar koji je uvažen u znanstvenim krugovima. Dakle, barem ovaj komentar nije nejasan ili dvosmislen kao cijelokupna filozofija suvremenih strujanja Nove teologije i ateističko-znanstvenog racionalizma.

Anonimni komentar 


Jezuit SJ 
Stu 2, 2014 at 17:50 


Dragi Miro, moram te razočarati. Svoje teološko i filozofsko znanje sam stekao slušajući najbolje profesore u RH nakon II. vatikanskog koncila a obrazovala su me trojica izvrsnih filozofa i teologa DI u RH. Dodaj tomu 

1. da sam slušao i polagao ispite i na FF kod pretežito marksističkih profesora 

2. da je moje znanje iz teologije i filozofije temeljeno na knjigama najboljih teologa II. Vaticanuma. 

No, nemam ništa protiv da me ti, dragi Miro, poučiš u teologiji. 



3 komentara:

  1. Anonimni komentar osobe koja se predstavljala kao Jezuit SJ nalazi se na blogu QUO VADIS CROATIA ispod članka >Papa nazvao Benedikta 'velikim papom'<. Članak je objavljen 27. listopada ove godine.

    www.quovadiscroatia.com/papa-nazvao-benedikta-velikim-papom/

    OdgovoriIzbriši
  2. Od dosadašnjih 92 komentara istoimeni se komentar nalazi pri skoro samom dnu stupca!

    OdgovoriIzbriši
  3. @g. Robert Hrvatin

    Poštovani g. Hrvatin,

    potkrala se u vašem tekstu netočnost:

    "Autor za sebe tvrdi da je isusovac i fizičar koji je uvažen u znanstvenim krugovima."

    Nikad nisam tvrdio da sam isusovac, dapače, u barem dva navrata sam napisao da nisam član Družbe Isusove.

    Bila bi mi izuzetna čast da jesam.

    No da ne bio ostao dojam lažnog predstavljanja ipak sam se odlučio na ovaj ispravak.

    Osobno nisam nimalo protiv tradicionalne latinske a i uopće latinske mise.
    Držim da tradicionalna misa može samo obogatiti Katoličku crkvu. Trebao bi biti izbor vjernika na koju će misu ići.

    Možda će vam se činiti čudnim, ali u obranu tradicionalne mise i biskupa Lefebvrea je prvi javno ustao Hans Küng.
    On ih je zdušno branio, iako se s njima nije slagao. U opširnom intervjuu s Hannom Hebling u Neue Zürcher Zeitung-u od 3. listopada 1975. Küng zahtijeva pravdu i za tradicionaliste: "Iz iste prisebnosti duha iz koje sam zahtijevao pravdu za sebe, zahtijevam PRAVDU I ZA NAŠE TRADICIONALISTE, iako to ne znači da odobravam njihove stavove. Nepodnošljivo je da ih se podvrgava 'razgovorima' koji su zapravo saslušanja; da se daju obećanja koja se kasnije gaze; da se protiv njih u rimskoj samovolji prakticira arogancija službe. Ukratko, NE inkviziciji protiv Econea!"

    Lip pozdrav u Kristu,

    Jezuit SJ

    OdgovoriIzbriši

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)