srijeda, 24. prosinca 2014.

Zahvala za svetu Pričest




Dobri moj Isuse, molim Te da me blagosloviš; sačuvaj me u svojoj ljubavi; udijeli mi milost ustrajnosti do svršetka. Pomozi mi da postanem svet. Daj da, pod Tvojom zaštitom u duši i tijelu, nikada ne skrenem s pravoga puta, nego da sigurno stignem u Tvoje Kraljevstvo, gdje ćemo Te gledati, ne u zagonetki i otajstvu, kao u ovome našemu mračnom svijetu, nego - licem u lice.

Ondje ćeš me ispuniti sobom i nasititi me takvom slatkoćom da više nikada ne ću niti gladovati niti žeđati: Ti koji s Bogom Ocem i Duhom Svetim živiš i kraljuješ u vijeke vjekova. Amen.

Neka Srce Isusovo u Presvetome Sakramentu bude slavljeno, čašćeno i ljubljeno sa zahvalnošću, u svaki čas, u svim svetohraništima svijeta, sve do svršetka vremena. Amen.


Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)