ponedjeljak, 19. siječnja 2015.

Jesu li apostoli vodili međureligijski dijalog?


Sveti Petar je naopako razapet

11. studenoga 2006. godine visokopozicionirani je službenik Biskupskog ordinarijata Mainz održao predavanje. Tada je izjavio: ,,Ne može biti smisao kršćanstva nadomjestiti druge religije." Ponovit ću još jedanput kako biste dobro mogli zapamtiti. Ovaj je službenik izjavio: ,,Ne može biti smisao kršćanstva nadomjestiti druge religije." 

Ovaj izraz predstavlja strahotu. Ta, upravo je smisao kršćanstva nadomjestiti krive religije. 

Poradi toga se Krist pojavio, poradi toga je došao na zemlju kako bi se svi na ispravan način klanjali pravome Bogu. 

Apostoli nisu vodili dijalog da bi bolje upoznali druge religije. Nisu htjeli čak ni uspostaviti bolje međureligijske odnose. Nisu željeli produbiti znanje o drugim religijama, nego su svoju jedinu zadaću vidjeli u tome da naviještaju Evanđelje i da odvode ljude od njihovih idola i vode k jednom, pravom Bogu. 

11 od 12 apostola su uostalom umrli nasilnom smrću jer njihova pregnuća da ljude odvode od krivih predodžaba Boga i dovedu k jednom istinskom Bogu mnogim ondašnjim moćnicima nisu odgovarala te su ih stoga ubili. 

Općenito je svijet već dvije tisuće godina neprijateljski nastrojen prema istinski apostolski usmjerenim muževima kako to crkvena povijest jednoznačno pokazuje. Stoga je loš znak kada onima koji su nasljednici apostola inače u pravilu protukatolički mediji laskaju i hvale ih ili ih obasipaju svjetovnim odlikovanjima svake vrste. 

Većina ljudi nije naime nikada rado slušala da se treba obratiti Trojedinom Bogu i da je temeljni uvjet za to prestati s grijehom i na takve se zahtjeve često odgovara progonom.  ,,Ako su progonili mene, i vas će progoniti" (Iv 15, 20), prorekao je božanski Spasitelj Isus Krist svojim apostolima.


Svetom Pavlu je odrubljena glava
                                                                                                                                                                         Izvor: gloria.tv

4 komentara:

  1. Svakomu tko ima barem mrvicu intelektualnog poštenja i poznaje katoličku teologiju jasno je da su i ekumenizam i međureligijski dijalog opasne novotarije. Nakon pola stoljeća možemo s pravom reći da su i vrlo, vrlo štetne.
    Hinduizam, budizam i islam nisu nastali u 19. ili 20. stoljeću pa je Crkva bila prisiljena tražiti odgovore na II.vatikanskom saboru. Odgovori, pravi katolički odgovori, pronađeni su davno i trebalo ih se držati, a te jadne ljude privoditi Kristu, jedinom Spasitelju.
    U tome nam moraju biti uzorima apostoli, crkveni oci, sveci, utemeljitelji redova, veliki srednjovjekovni teolozi, mistici i 250 papa. Tu ne može biti nikakvih novih otkrića i doživljaja - takve riječi katolika odmah moraju zastrašiti i mora se upaliti crvena lampica. Tako su počinjale sve hereze.

    Kikii

    OdgovoriIzbriši
  2. Na ove riječi mogu samo moliti, moliti, moliti....Tvoj slavni dolazak iščekujemo, Gospodine Isuse Kriste

    OdgovoriIzbriši
  3. Nažalost, vremena su se promijenila pa je poimanje međureligijskog dijaloga evoluiralo u nešto sasvim drugačije, do te mjere da nam se kaže da je normalno i prirodno da nevjernici budu prisutni na Svetoj Misnoj Žrtvi. (da li i pričesti?Možda).U jednom od brojnih obraćanja medijima pred koji dan papa Franjo kaže:

    " Secondly, yesterday at Madhu I saw something which I would never have expected: not everyone there was Catholic, not even the majority! There were Buddhists, Muslims, Hindus, and each one came to pray; they go and they say they receive graces there. There is in the people – and the people are never wrong – they sense that there is something there that unites them. And if they are so naturally united in going together to pray at that shrine – which is Christian but not only Christian, because all want [to go there], then why shouldn’t I go to a Buddhist temple to greet them? What happened yesterday at Madhu is very important. It helps us to understand the meaning of the interreligious experience in Sri Lanka: there is respect for one another. There are small fundamentalist groups, but these are not with the people: they are ideological elites, but they are not with the people.

    Now, as for their going to hell! Even the Protestants… when I was a child, some seventy years ago, all Protestants were going to hell, all of them. That’s what we were told. And I remember my first experience of ecumenism. I told it a little while ago to the leaders of the Salvation Army. I was four or five years old, but I can still remember it clearly. I was walking down the street with my grandmother, she was holding my hand. On the other sidewalk there were two ladies from the Salvation Army, with those hats with the bow they used to wear. And I asked my grandmother: “Grandma, are they nuns?” And she said to me: “No, they are Protestants, but they are good people”. This was the first time that I had ever heard someone say something good about a person of another religion, about a Protestant. At that time, in catechesis, they told us that everyone was going to hell! But I believe that the Church has become much more respectful – as I said during the interreligious meeting in Colombo – and appreciative. When we read what the Second Vatican Council said about the values to be found in other religions, the Church has grown greatly in this regard. And yes, there are dark periods in the history of the Church, we must admit, without being ashamed, because we too are on a path of constant conversion: always moving from sin to grace. And this interreligious experience of fraternity, each always respecting the other, is a grace. I do not know if there is something I have forgotten. Is that all? Vielen Danke "

    Francis explains grace during in-flight Colombo-Manila interview

    Max

    OdgovoriIzbriši
  4. ajd nek netko ovo prevede, ja sam učila ruski,....na žalost

    OdgovoriIzbriši

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)