četvrtak, 5. ožujka 2015.

Što se dogodilo s ,,proljećem" Crkve?




Glas Koncila je u svojemu novinskom formatu od samoga utemeljenja pratio "reformu" Crkve te kao jedan od glavnih nositelja koncilskog neomodernizma među katolicima negdašnje Jugoslavije odgajao novi val progresivista, a čiji će Glas vrlo rano u promet otvoriti široku cvjetnu aveniju kojom će uz zvuke luterovskih fanfara povući mase katolika u veliku krizu vjere. 

Donosim vam neke novinske isječke Glasa Koncila kao dokaze implementiranja sustavnih noviteta kojima je mjesna Crkva po partijskome principu uvodila novu agendu osuđujući sve pravovjerne snage i držeći ih zaostalim militantnim reakcionarima, dok je na drugoj strani podržavala frapantnu nekatoličku praksu na terenu. 




















Duhovna obnova, uistinu, mora krenuti provjerenom tradicionalnom evangelizacijom ako smo uvidjeli da koncilska revolucija koncipirana na protestantskome modelu pokazuje katastrofalne rezultate. 

Broj komentara: 9:

  1. Puno hvala na skupljanju ovih isjecaka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, prijatelju!

      Ispričavam se posjetiteljima bloga na vrlo lošim fotkama. Uređujem blog sa vrlo čudnog uređaja koji je jako konzervativan. :)

      Možda bi bila drska ideja da pošaljem Uredništvu GK-a dopis uz molbu da mi pošalju novi laptop. Barem sam po pitanju informatičke tehnologije pragmatičan modernist. :)

      Izbriši
  2. Treba čitati tekstove Smiljane Rendić, koje je Toma već odavno stavio na blog, a koja je bila jedna od rijetkih koja je u nas javno izrazila nadasve utemeljenu skepsu prema ovom masivnom zaglupljivanju pastve krajnje jeftinim novitetima po ukusu zapadnog čovjeka iz sada već davnih 1960-ih/1970-ih, a koji su in ultima linea svedivi na infernalni "široki put" iz Evanđelja....

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka čast - krasni prilozi!
    Nešto se mrvicu, onako kroz maglu sjećam tužne 1988.godine koja nije toliko tužna za Nadbiskupa koliko za sveopću Crkvu koja se odriče svoje Tradicije - barem su tako mislili široki krugovi i srljali u propast. Stoga ne čudi sa na Zapadu crkve zjape prazne.
    Kikii

    OdgovoriIzbriši
  4. Zbunjeno dijete koje s užasom gleda u majku pevaljku. Neprocjenjivo.
    Što se tiče Davidovog plesa pred Kovčegom, uvijek sam govorio da bismo trebali doći u crkvu mi muškarci u kupaćim gaćama, žene u bikinijima. Na taj način bismo autentičnije imitirali Davida.

    OdgovoriIzbriši
  5. Upravo, poštovani Carolus, razmišljam o tom djetetu i ženi sagnute glave, koji, po meni, ispravno i spontano reagiraju u svetom trenutku. I ja plešem srcem i dušom kada mi se Bog objavi, ali misa je nešto drugo, ona je SVETA. I ne može se pod misom ponašati kako kome padne napamet, već kako je red, a to ovo dvoje najbolje pokazuju.
    Hvala na prilozima, Božji blagoslov!

    Laik

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sveta je Misa posadašnjenje strašne Kalvarijske žrtve. Isus umire na križu kako bi otkupio grješne ljude. Zamislimo Blaženu Djevicu i svetog Ivana kakom plešu na Kalvariji?!
      Stoga je ozbiljnost i trezvenost te uronjenost u tišinu i molitvu jedino prikladno držanje na svetoj Misi, a time je bila prožeta predkoncilska Crkva.
      Veselje se ostavljalo za nakon svete Mise. Ljudi su se puno više družili u predkoncilsko vrijeme nakon svetih Misa. Nije to samo bilo uvjetovano ondašnjim vremenom ili običajima.
      Stoga su ples i svjetovne melodije na Misi nešto posve suprostavljeno biti same liturgije i to je programirano lagano odvođenje u herezu, u uvjerenje da je riječ o običnom zborovanju, druženju i gozbi.

      Kikii

      Izbriši
    2. Upravo tako, poštovani Kikii, to programirano umanjivanje svetosti Svete mise, bit je problema. Pretužno je, ali i potrebno ukazivati na njega, kao i na naš vjernički odnos prema njemu.

      Božji blagoslov, laik

      Izbriši
  6. Malo off-topic, ali mislim da ipak vrijedi podijeliti. Odlične homilije i predavanja američkog svećenika. Egzorcist, solidno potkovan u Tomi Akvinskom:http://www.sensustraditionis.org/multimedia.html

    OdgovoriIzbriši

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)