petak, 1. svibnja 2015.

Preminuo otac Nicholas Gruner




Requiem aeternam dona ei, Domine, et lux perpetua luceat ei. Requiescat in pace. Amen. 

,,Samo nas Fatima može spasiti od katastrofe!
(Fr. Nicholas Gruner) 

Broj komentara: 6:

  1. Velik čovjek i svet svećenik. Kao malo tko u Crkvi posvetio se širenju Fatimskih poruka te se desetljećima svim raspoloživim sredstvima zalagao za posvećenje Rusije Bezgrješnom Srcu Marijinu. Nije mu bilo lako - jasno je da takvo djelovanje izaziva reakciju protivne strane.
    Pokoj vječni daruj mu, Gospodine!

    Kikii

    OdgovoriIzbriši
  2. Fatima je toliko zapostavljena u našem narodu.

    Franka

    OdgovoriIzbriši
  3. jučer u Međugorju je izuzetno veliki broj svećenika odbio dijeliti pričest na ruku
    ovo nema veze s člankom a možda i ima
    Vicko

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova izvanredna vijest ima veliku važnost zbog svoje poruke...Prije dvije godine sam stajao u redu, s lijeve strane crkve u Međugorju, čekajući svećenika koji je dijelio pričest i ugledao sam sa strane, na podu sv. Hostiju. To me je prilično uznemirilo, zapravo rastužilo. Pokazao sam svećeniku a on ju je uzeo i zahvalio. Nedavno sam to doživio i u svojoj mjesnoj crkvi, ali nije bilo svećenika u blizini pa sam ju sam uzeo. Tresao sam se od straha misleći da sam počinio svetogrđe, pa sam otišao na ispovijed, gdje mi je rečeno da sam dobro postupio.
      Iskreno, poštovani Vicko, nije mi jasno što osjećaju za Krista, pričesnici na rruku...

      Božji blagoslov, laik

      Izbriši
    2. a neznam,........ kada svog župnika pitam za pričest na ruku on mi odgovori da je Bogu važnije da je nama duša čista a ne ruka, ...............mene taj odgovor baš i nezadovoljava

      Vicko

      Izbriši
  4. Takav odgovor (izgovor i opravdanje za ponižavanje Svetog) sam i očekivao, no, tijelo je hram DS... Nisam teolog i nemam potrebu pametovati, neka svatko bude vjernik po svojoj savjesti a nije svima ni dano (jer nisu ni tražili). Meni je najviše žao što poniznost rapidno pada, licemjerje raste i zato, uz veliki broj deklariranih vjernika, imamo ovakvo, jedva izdrživo stanje u crkvi i svijetu..a pitam se zašto o tome ne možemo otvoreno pričati sa svojim svećenicima, da spomenem i o skorom Drugom Kristovom dolasku. Tko spava, a tko je budan...?

    OdgovoriIzbriši

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)