četvrtak, 24. rujna 2015.

Hoće li Hrvatska na Sinodi šaptom pasti? Pozovimo biskupa Škvorčevića da ne bude tako



U mjesecu listopadu predstoji nam vrijeme: u Rimu će se održati Redovna biskupska sinoda o obitelji od 4. do 25. listopada. Očekuju se velike borbe između modernističko-liberalne struje koja raspolaže velikim sredstvima i koju, kao i u vrijeme II. vatikanskog sabora, podržava većina crkvenih i svjetovnih medija i protucrkveni lobiji s jedne strane te branitelja pravovjernog nauka s druge strane. 

Ovaj put, čini se, o ishodu Sinode će itekako ovisiti daljnja povijest Katoličke Crkve. U posljednje vrijeme iz usta nasljednika apostolâ po Europi i svijetu čuli smo izjave od kojih nam se ledi krv u žilama. 

Crkvu u Hrvata će predstavljati mons. Antun Škvorčević, požeški biskup. 

Molimo se da naš predstavnik bude hrabar i nepokolebljiv u obrani tradicionalnog nauka Katoličke Crkve o braku i obitelji. Svi oni koji su mu blizu, neka ga potaknu da i pod cijenu kazne i umirovljenja brani katoličku stvar. 


Dragi Oče biskupe, 

situacija na ovoj Sinodi vrlo je ozbiljna. Dobili ste iznimno tešku dužnost, ali i veliku čast obrane katoličkog nauka na što ste kao nasljednik apostolâ i pozvani. Nije to samo jedan od posjeta Rimu, nije to samo bilo kakvo zasjedanje ili okupljanje. 

Oče Biskupe, budite mudri i budite hrabri. Ne dopustite malodušju, pritiscima, manipulaciji i ucjenama da Vas uplaše i utišaju. Vi ste iznimno učen i dovoljno rječit da se preko Vas zaori glas Hrvata u ovo vrijeme velike pomutnje. Dosada se naši biskupi javno nisu svrstali, no sada će nesvrstavanje značiti svrstavanje: u tabor izdajica i neprijatelja Crkve. Svrstajte se javno i nepokolebljivo pod Kristovu zastavu i nemojte osramotiti Hrvate i Hrvatsku na ovoj Sinodi i pred cijelom poviješću. Samo oni koji su s Kristom i Crkvom imaju konačnu pobjedu. Nemojte izdati našu vjernost vječnom Rimu od stoljeća sedmoga. Nemojte poniziti baštinu blaženog Alojzija Stepinca čiji zagovor neka Vas prati u predstojećem teškom vremenu! Neka Vam blagoslov izmoli Blažena Djevica Marija, Kraljica Hrvata i svijetli primjer hrvatskih svetaca i blaženika neka Vam budu vazda pred očima, i onda kad bude najteže. 


Hrabro svjedočenje blaženog kardinala Alojzija Stepinca
pred ,,narodnim sudom"

                                                                                                                                                                    Hermenegildus 

2 komentara:

  1. Oče biskupe, ukoliko je moguće da ovo dođe do Vas želim Vam se zahvaliti na svim poučnim i ujedno utješnim riječima kada ste mi 2007 u vrtlogu kad sam ušla u vezu sa oženjenim čovjekom upravo Vi pružili ruku i objasnili u čemu sam. Osjećala sam i tad neku ljubav za Krista, ali poštovanje i strah ne jer ga nisam imala niti za sebe,a kako onda za drugoga ili za Boga? Vi ste mi rekli da niti jedna ideologija(ušla sam u politiku vladajuće stranke i postigla visoke rezultate) mi ne može pomoći na mojem putu odrastanja (imala sam dvadesetak godina), sreli smo se u župi Davor(odakle ste rodom) i još na jednom mjestu za vrijeme hodočašća. Objasnili ste mi da mi samo nauka i put Isusa Krista pruža dom i sve potrebno. Taj nauk crkve je spasio nekoliko ljudi i šire od propasti. ženu toga čovjeka i posvojeno dijete, toga čovjeka, moje roditelje i samu mene... a koliko nas je takvih koji zalutamo? Hvala vam od srca što ste mi očinski pružili tad ruku i pojasnili da sam u zlu. Molim vas ne pokelebajte se i čuvajte taj nauk dalje... Od srca hvala vam u ime svih onih koji su prošli sličnu životnu kalvariju i koji su sačuvani zdravim naukom crkve. Bog sa Vama! Crkvi i Bogu odana Marija

    OdgovoriIzbriši
  2. Gospodine , Ti poznaješ nutrinu svakoga srca . Ti si znao , a i sada znaš tko je onaj koji će te izdati . Taj umaće svoju ruku na oltaru u Tvoju zdjelu . Bolje bi mu bilo da se ni rodio nije . Molimo Te , razdvoji na ovoj sinodi najamnike od pastira . Razluči jarce od ovaca . Proberi svoje stado . Ti poznaješ svaku ovcu po imenu , i znaš onu koja slijedi Tebe i sluša Tvoj glas . Ti poznaješ one koji su poslušni Tvom glasu , a ne najamnikovu . On je došao samo da zakolje , prevari i uništi . Zaštiti nas o Dobri Pastiru jer nas razgoni svojim krivim naukom . Mi smo Tvoji i to želimo ostati . Nedaj da otpadnemo . Nedaj da propadnemo . Pročisti svoje gumno lopatom i vijačom da uz kukolj ne propadne i žito . Kušaj nas po ovoj sinodi ako treba kao zlato u vatri , ali nas pročisti i nedaj da pravednik Tvoj truleži ugleda . Odričemo se svih krivih pastira , napose najamnika , svakog ljudskog nauka koji ne dolazi od Tebe , zavodnika u mekušastoj odjeći koji se svijaju kako moderan svijet puše i kako im paše .Daj nam snage i mudrosti ići uskom stazom . Svaki onaj sudionik sinode koji poput Svetoga Pavla u Dj . ap . 21, 13 nemože reči ,, Ja sam spreman ne samo biti svezan nego i umrijeti u Rimu za ime Gospodina Isusa ", takav ne zastupa nas . Taj nije naš . Taj nije u istini i bolje da šuti . Mi odbijamo novotarije i želimo ostati vjerni tradiciji onako kako si ju predao našim starima . Nama ne treba novi nauk nego vršenje Tvoje Riječi . Mi obaramo sva mudrovanja i rušimo svaku oholost koja se podiže protiv spoznanja i priznanja Boga . Zarobljujemo svoj um i svaki um i stavljamo ga u poslušnost Isusu Kristu . Marijo , MAJKO , Prijestolje Mudrosti , budi s nama . Isprosi nam vjeru da mognemo učiniti sve što nam rekne Tvoj Sin . Moli za nas . Per eundem Christum Dominum nostrum . Amen . Robelar

    OdgovoriIzbriši

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)