subota, 28. veljače 2015.

Druga godišnjica zaključenja pontifikata: Je li na odluku Benedikta XVI. utjecala fatimska tajna?!




Danas je druga godišnjica zaključenja pontifikata pape Benedikta XVI. Ne zaboravimo da je Benedikt XVI. pročitao Fatimsku tajnu (neobjavljeni dio) i poznaje njezin sadržaj. Koliko je to utjecalo na njegovu odluku, jedinstvenu u suvremenoj crkvenoj povijesti?! 

Sjetimo se njegovih riječi 2010. godine u Fatimi: ,,Bit će ratova i terora. PROROČANSTVO FATIME NIJE ZAKLJUČENO. Povjeravam Gospi iz Fatime sve svećenike.

Nije li razvoj situacije u Siriji, Iraku i Libiji te u Ukrajini jasan dokaz njegovih riječi?! Što to još mi ne znamo, a Benedikt zna?! 

Bezgrješno Srce Marijino - moli za nas! 

petak, 27. veljače 2015.

Nestala posveta Benedikta XVI




(Rim) Braniteljima katoličkog nauka o braku i obitelji trenutačno puše oštar vjetar u lice. Pritisak koji se vrši na izdavače koji su izdali njihove knjige za obranu sakramenata svete ženidbe. Knjige za obranu katoličkog moralnog nauka i nauka o braku koje su nestale na putu sinodskim ocima u Vatikanu. Otvoreni napadi na kardinale koji su se suprostavili Kasperovom prijedlogu koji je odobrio papa Franjo kako bi se naškodilo njihovu ugledu. Smjene i uklanjanja. 

Koliko je u tome neposluha podložnika koji ,,trče pred rudu", a koliko izravne naredbe odozgor, nije lako kazati. Mnoge stvari pak upućuju na odlučnu upravljačku centralu oko pape Franje. Ima se jedan cilj pred očima koji se želi postići u kolovozu 2015. U pozadini bogata njemačka Crkva vrši svoj pritisak na Rim. Kardinal Reinhard Marx dao je prenijeti informaciju da će Njemačka sama promijeniti crkvenu praksu ako se Rim sa svojom Sinodom još jedanput bude opirao i kočoperio kao u listopadu 2015. Marx kao papa iz sjene u Münchenu? U argentinskom Rimu to se i želi, kad samo ne bi bilo dosadnih ,,konzervativaca" koji se ne žele prikloniti napretku. 

Njima pripada i afrički kardinal Robert Sarah. Francuska izdavačka kuća Fayard ovih je dana objavila knjigu razgovorâ s kardinalom Sarahom. U njoj se nalazi izjava: ,,Ideja da se Učiteljstvo ukoni u jednu lijepu kutiju i da se time odvoji od pastoralne prakse koja onda prema okolnostima može razviti mode i strasti, jedan je oblik hereze, patogene shizofrenije. Svečano ponavljam da će se Crkva u Africi oduprijeti svakom obliku pobune protiv Kristova i crkvenog Učiteljstva.

Knjiga s jednom zagonetkom 

Knjiga koja postavlja zagonetku. Izdavačka kuća ju je nagovijestila s ,,Predgovorom umirovljenog pape Benedikta XVI." i već je to objavila na naslovnici knjige (vidi sliku). Sada je Benedikt XVI. nestao. Knjiga je objavljena bez njegovog predgovora. ,,Sa svom vjerojatnošću je Benedikt XVI. napisao predgovor koji je bio predviđen za knjigu, inače se naslovnica s nagovještajem knjige ne bi mogla tako urediti i upotrijebiti za reklamu", kaže Benoit et moi. Zašto je predgovor povučen, ostaje zagonetka, ,,Koje su politički korektne misli prevladale u izdavačkoj kući Fayard da bi se objava predgovora umirovljenog Pape u novoj knjizi držala ne baš pametnom?", kaže Benoit et moi, te to povezuje s nadom da će kardinal Sarah objaviti predgovor koji je sastavio Benedikt XVI. 

Razlozi za nestali predgovor ne moraju, dakako, biti u francuskoj izdavačkoj kući. Što zasada ostaje, jest sumnja da je vršen pritisak i zastrašivanje onih čija se obrana katoličkog vjerskog nauka i reda proglašava ,,napadima" na Papu. 

Kardinal Sarah je 22 godine djelovao kao nadbiskup Conakryja u Gvineji. Zna kako se suočiti s teškim situacijama, a da odmah ne izgubi živce. Njegov prethodnik bio je devet godina u zatvoru komunista koji su tada vladali u Gvineji. Godine 2001. papa Ivan Pavao II. ga je pozvao u Rim i postavio ga je tajnikom Kongregacije za evangelizaciju narodâ. 2010. ga je papa Benedikt XVI. imenovao predsjednikom Papinskog vijeća Cor Unum i iste ga je godine kreirao kardinalom. Papa Franjo ga je koncem 2014. imenovao novim pročelnikom rimske Kongregacije za bogoštovlje. Tražeći nasljednika za ratzingerijanca kardinala Cañizaresa, njegovo podrijetlo i njegovo djelovanje u okviru crkvenog djela pomoći za crnog Afrikanca s ozbiljnim izrazom lica bili su u prilog. Presudno je bilo, čini se, da se papa Franjo nakon verbalne ,,omaške" kardinala Waltera Kaspera na Sinodi potrudio oko gesti dobre volje prema Crnoj Africi. Mjesto predsjednika u Papinskom vijeću Cor Unum otada je prazno što olakšava namjeravano spajanje papinskih savjeta u okviru reforme Kurije. 

                                                                                                                           Tekst: Giuseppe Nardi/katholisches.info 

četvrtak, 26. veljače 2015.

Argentinski šahovski potez Opusa Dei


Msgr. Mariano Fazio, novi generalni vikar Opusa Dei

(Rim) Prvi put u njegovoj povijesti jedan član koji nije Španjolac dobit će vodeće mjesto u Opusu Dei. Izbor novog generalnog vikara Personalne prelature pao je na Argentinca msgr. Mariana Fazia kojega Jorge Mario Bergoglio osobno poznaje. ,,Odluka koja se čini pomno promišljenom kako bi se učvrstili i poboljšali odnosi između Prelature i pape Franje", kaže vatikanist Sandro Magister. 

U ovim dvjema godinama novoga pontifikata odnos između Pape i Opusa Dei formalno je bio izvrstan. Tomu su pridonijele audijencije na kojima je bio msgr. Carlos Maria Nannei, Faziev prethodnik na mjestu Argentinskog vikara. U stvarnosti su signali pokazivali u suprotnome smjeru. 

Nije bilo dispenze za beatifikaciju - nije bilo predstavnika Opusa Dei na Sinodi 


Opus Dei bi rado proveo proglašenje blaženim svog drugog poglavara, msgr. Alvara del Portilla u Rimu. Portillo je bio nasljednik Utemeljitelja, svetog Josemarije Escrive de Balaguera. Papa Franjo pak nije dao dispenzu. Tako se svečani obred održao prošloga 27. rujna u Madridu premda je novi blaženik posljednja desetljeća svoga života proveo u Rimu gdje je i preminuo. 

Promatračima k tome nije promaklo da papa Franjo nije imenovao ni jednog jedinog predstavnika Opusa Dei kao sinodalnog oca, stručnjaka ili auditora za Biskupsku sinodu 2014. iako Personalna prelatura u svojim redovima ima brojne ugledne teologe i kanoniste. Budući da nijedan predsjednik biskupske konferencije i nijedan upravitelj nekog dikasterija u Rimskoj kuriji ne pripada Opusu Dei, Opus Dei nije imao nikakvog udjela u radu Sinode. 

Na Biskupskoj sinodi 2015. to će biti drukčije. Među izabranim predstavnicima biskupskih konferencija nalaze se već tri predstavnika Opusa Dei: nadbiskup José Gomez iz Los Angelesa (USA), nadbiskup Antonio Arregni Yarza iz Guayaquila u Ekvadoru i biskup Jaime Fuentes Martin iz Minasa u Urugvaju. 

Smjena biskupa Livieresa iz Ciudad del Este koji dolazi iz Opusa Dei 

Samo nekoliko dana prije početka Sinode papa Franjo je naredio smjenu jednoga biskupa koji dolazi iz Opusa Dei. 25. rujna objavljeno je u Rimu i u Paragvaju da je biskup Rogelio Ricardo Livieres Plano, najizvrsnija osoba u episkopatu te latinoameričke zemlje, bez navođenja razloga maknut iz službe. Biskup Livieres je nekoliko dana prije toga pozvan u Rim (iz njemu bliskih krugova kaže se da je to bio mamac da napusti biskupiju) gdje je preko sredstva društvenog priopćivanja saznao o svojoj smjeni. Iz izjave Vatikanske tiskovne agencije dalo se ipak toliko razumjeti da je pravovjerni biskup smetao svojoj subraći biskupima u paragvajskom episkopatu. Budući da je Livieres promicao duhovna zvanja za razliku od ostalih biskupija i da je u tu svrhu utemeljio vlastitu bogosloviju u kojoj nema utjecaja teologije oslobođenja, u svojoj biskupiji, koja ima deset posto katolika, imao je tri puta više bogoslova nego sve druge biskupije skupa. Biskup je promicao također i tradicionalnu Misu. Bogoslovi su učili oba oblika Rimskog obreda. U gotovo svim župama njegove biskupije celebrirao se i tradicionalni obred. Situacija koja je u drugim dijelovima Crkve postala neizdrživom. Unatoč višestrukoj molbi papa Franjo ga nije primio u audijenciju. U odnosu na Vatikan, biskupa Livieresa, koji svoju smjenu nije prihvatio bez komentara, Opus Dei je odmah ostavio sama. 

Slabljenje Opusa Dei u Peruu 

I u Peruu je Opus Dei morao prihvatiti gorke poraze. Prošlih mjeseci umirovljena su njegova dva prelata zbog starosti. Ni nadbiskup Juan Antonio Ugarte Pérez iz Cuzca, a ni biskup Jesús Moliné Labarte iz Chiclaya nisu zamjenjeni subraćom iz Opusa Dei. Premda je kardinal Juan Cipriani Thorne, koji je član Opusa Dei, od 1999. nadbiskup Lime, za razliku od svoga prethodnika on nikada nije imenovan predsjednikom Peruanske biskupske konferencije. Ivan Pavao II. je preko Ciprijanija Thornea i Opusa Dei pokušao obnoviti peruanski episkopat. Obnova je zastala na pola puta, a sada je u rikvercu. Najnovijim imenovanjima biskupâ ojačana je anti Opus Dei većina u peruanskom episkopatu.


Mariano Fazio: El Papa Francisco

Pokušaj da se stekne Franjina naklonost 

Imenovanje msgr. Mariana Fazia novim generalnim vikarom jedine Personalne prelature Katoličke Crkve uslijedilo je nakon što ga je prošlog 30. rujna primio papa Franjo. Ime argentinskog prelata tada je, što je vrlo neobično, i u dnevnom biltenu Tiskovne agencije, kao i dan kasnije u dnevniku Osservatore Romano krivo napisao kao Fassio. 

Fazio je redoviti profesor povijesti političke teorije na Papinskom sveučilištu Svetoga Križa u Rimu. Slovi kao izvrstan poznavatelj moderne povijesti ideja. U Argentini se kaže da Fazio poznaje neprijatelje Crkve i njihovo razmišljanje. 

Dosadašnji vikar (poglavar) Opusa Dei u Argentini odmah je po izboru za papu nadbiskupa Buenos Airesa napisao knjigu o Franji: ,,El Papa Francisco: Claves de su pensamiento" (Papa Franjo. Ključevi njegova razmišljanja). To se vjerojatno uzelo u obzir u ovoj kalkulaciji da će papa Franjo prema Argentincu Faziu vjerojatno biti prijateljski naklonjen. ,,Ključ" za Bergogliovo razmišljanje u svojoj knjizi on, doduše, nije podastro. 

                                                                                                                         Tekst: Giuseppe Nardi/katholisches.info 

srijeda, 25. veljače 2015.

Dojmljive slike - anomalija od 28. veljače 2013.


Ukrajinski biskupi 2015. godine pred Papom (emeritusom)

(Vatikan) Katolička Crkva je uvečer 28. veljače 2013., točno u 20 sati ušla u stanje anomalije. Nezaboravne su slike kraja jednog pontifikata. Opraštanje od poštovanog pape. Vrata Castel Gandolfa koja se zatvaraju s tjeskobnim osjećajem gubitka. No, nije bila smrt koja je nastupila. Pontifikat koji je otpočeo 13. ožujka 2013. sada je drugi dio jedne i iste anomalije. Crkva otada proživljava uvijek s novim zamasima čas hladnu čas toplu kupku osjećaja. 

Blog Chiesa e postconcilio objavio je slike dviju aktualnih scena koje dokumentiraju ovu anomaliju dvije godine nakon njezina početka. Obje pokazuju iskazivanje počasti biskupâ i kardinalâ koje dolikuju jednom papi. Što u tome nije u redu: tu se ne radi o Papi, nego o crkvenopravno nepostojećoj i teološki nerazjašnjenoj figuri emeritiranog pape. 


Konzistorij 2015.: iskazivanje počasti
kardinala pred Papom (emeritusom)

Iskazivanje počasti 2015. pred (umirovljenim) Papom 


Papa, a u tome su, čini se, svi jedinstveni, a u prvom redu on sam, nije više Benedikt XVI. Sudeći prema iskazivanju počasti ukrajinski biskupi primaju Papin blagoslov u Vatikanskim vrtovima. Upravo su došli s posjeta ad limina kod Pape, doduše jednog drugoga. 

Ako opet gledamo način iskazivanja počasti, onda se kardinali na konzistoriju u Bazilici svetog Petra naklanjaju pred Papom. On je pak stajao udaljen nekoliko metara i upravo je kreirao nove kardinale. 

Jedna anomalija, kako je poznato, povlači i drugu za sobom. Kada će ovo stanje biti okončano, ne može se predvidjeti. Jasno je pak da bi ,,umirovljeni" papa Benedikt XVI. pod normalnim okolnostima još uvijek bio papa, vladajući papa pak umirovljeni nadbiskup Buenos Airesa. Time bi doduše još od prosinca 2016. mogao sudjelovati na konklavi kao kardinal izbornik. No, kao umirovljenik ne bi više bio papabile. 

                                                                                                                                                   Tekst: Giuseppe Nardi
                                                                                                                                                   Slike: Chiesa e postconcilio

ponedjeljak, 23. veljače 2015.

Dom Guéranger - Latinski jezik i svetost obreda


Dom Prosper-Louis-Pascal Guéranger, opat Solesmes-a (1805.-1875.), u svojemu djelu lucidno primjećuje o latinskome u liturgiji: 




,,Budući da liturgijska reforma među svojim glavnim ciljevima ima ukinuće mističnih čina i formula, iz toga nužno slijedi da njezini autori moraju zahtijevati uporabu narodnoga jezika u božanskoj službi. Ovo je jedna od najznačajnijih točaka u sektaškim očima. Kult nije tajnom stvari, vele oni: narod mora razumjeti ono što pjeva. Mržnja prema latinskome jeziku prirođena je misao u srcima svih neprijatelja Rima: takvi u njemu vide poveznicu katolika cijeloga svijeta, oružnicu pravovjerja protiv svih cjepidlačenja sektaškoga duha, najmoćnije oružje papinstva. Duh pobune koji ih nuka da povjere jeziku svakoga naroda, svakoga kraja, svakoga stoljeća sveopću molitvu, uostalom je urodio svojim plodovima, a reformirani svednevice mogu zamijetiti da katolički narodi, unatoč svojim molitvama na latinskome, bolje uživaju u kultnim obvezama te ih izvršavaju revnije od protestantskih naroda. 

U svako se vrijeme dana diljem katoličkih crkava održava božanska služba; vjernik koji na njoj sudjeluje, na pragu ostavlja svoj materinji jezik; osim u vrijeme propovijedi, on razumije samo misteriozne znakove koji prestaju odjekivati u najsvečanijem trenutku, misnome kanonu. Ali, usprkos tome ovaj ga misterij toliko zadivljuje da ne zavidi sudbi protestanata čije uho ne čuje nikakve zvukove čije značenje ne razumije. Dok protestantska bogomolja jedanput tjedno jedva okupi 'kršćane' puriste, u papističkoj Crkvi njezina duhovna djeca neprestance opsjedaju bezbrojne joj oltare; svednevice oni odlaze od svojega posla da bi došli slušati ove tajnovite riječi koje moraju biti Božjima jer hrane vjeru i ublažuju boli. 

Priznajmo: majstorski je udar protestantizma da je objavio rat svetome jeziku: da je uspio uništiti ga, njegova bi pobjeda učinila veliki korak unaprijed. Izložena profanim pogledima poput obeščašćene djevice, liturgija je od ovoga trenutka izgubila svoj sveti karakter i uskoro će puk držati prekomjernom kaznu da ga se smeta u vlastitu radu ili u vlastitim zadovoljstvima da bi išao slušati govore kao one na javnome trgu.

subota, 21. veljače 2015.

Kriza Crkve i kriza vjere: molimo se za papu koji će otpočeti s istinskom katoličkom reformom


U svojoj knjizi <Athanasius und die Kirche unserer Zeit>, napisanoj početkom sedamdesetih, no i danas nadasve aktualnoj i vrijednoj da se pročita, biskup dr. Rudolf Graber krasno zaključuje, potkrepljujući tezu sv. Pija X: 




,, ... a time dotičemo pitanje o uzrocima današnje unutarcrkvene krize. 
Papa Pijo X u svojoj je okružnici o modernizmu, modernizam nazvao stjecištem svih hereza (omnium haereseon conlectum). I doista, ako bacimo pogled unatrag na Crkvu u starome vijeku, vidimo da su ondašnja krivovjerja u drugome ruhu nanovo oživjela. Arije, koji je poricao istobitnost Logosa s Ocem, živi. Živi svugdje ondje gdje se spretno izbjegava jasno priznanje da je Krist pravi Bog te se rabe najrazličitiji ljudski možda i lijepi naslovi. Ali, sržna dogma naše vjere time se praktično niječe. Pelagije, koji je poricao istočni grijeh i u toj mjeri prenaglasio snagu ljudske volje da milost više ne igra gotovo nikakvu ulogu, živi. 

Čudno kako ova krivovjerja iznovice bivaju virulentnima. A razlog? To je bijeg od misterija u samovolju čovjeka s njegovim ratio-m [razumom], za koju je arijansko rješenje Kristove tajne uvjerljivo, budući da je razumljivo; to je uznosito insistiranje na snazi volje čovjeka koji sve može, što hoće i ne mora dopustiti da njime upravljaju milosna vrhunaravna strujanja snage. Sve je to pomiješano s jednom vrstom gnoze koju je u jednom od njezinih smjerova mlado kršćanstvo pokušavalo integrirati u svijet, dakle već se onda htjelo ostvariti nekakav aggiornamento. No, pustimo to. 

Preskačemo cijelo tisućljeće i stojimo kod razjašnjenja luciferskog plana kod najvećih duhovnih prevrata u povijesti, kod humanizma i renesanse. Ovdje, naime, otpočinje sekularni proces koji odonda određuje smjer povijesti i životnog zadovoljstva. Ovdje se događa kopernikanski zaokret u obratnom smislu. Dok su se do sada čovjek i povijest ravnali po Bogu, sada, pak, čovjek stoji u središtu, a četiri stoljeća kasnije mu pristupa materija kao ravnopravna ili ga čak i nadmašuje. Od sada je čovjek mjerilo svih stvari. Moramo li to potkrepljivati dokazima iz sadašnjosti? <Teologija - Bog je mrtav> je -- svejedno kako će je se interpretirati -- ipak samo posljednji krik. A ovaj se trend ne zaustavlja ni pred Svetinjom. Bog se stavlja postrance, a čak i u molitvama dominira čovjek."  

petak, 20. veljače 2015.

Misli sv. Ivana od Križa




Vrabac samotnik 

Vrabac samotnik ima pet sljedećih svojstava. Prvo, da se postavlja na najviše mjesto što može. Drugo, da ne voli društva, pa ni društva drugih vrabaca. Treće, da kljun diže u zrak. Četvrto, da nema izrazite boje. Peto, da ljupko pjeva. 

Ista svojstva treba imati duša u motrenju. Mora se uzdignuti iznad prolaznih stvari, ne osvrćući se na njih kao da i ne bi postojale. Tako će voljeti samoću i šutnju da neće trpjeti nikakvo drugo stvorenje. 

Upravit će srce prema djelovanju Duha Svetoga, odgovarajući na njegova nadahnuća i želje, zato da postane dostojnijom njegovog društva. Ne treba imati određenu boju, jer se nije odlučila ni na što drugo nego da što bolje spozna kao volju Božju. Konačno, treba ljupko pjevati u motrenju i u ljubavi svoga Zaručnika. 




četvrtak, 19. veljače 2015.

Tradicionalna Misa ponovno u Hrvatskoj


Papa Pijo XII. celebrira tradicionalnu Misu

Dragi prijatelji, braćo i sestre u Kristu!


Svećeničko bratstvo sv. Pija X. održat će svete Mise po tradicionalnom rimskom obredu u sljedećim terminima: 

U subotu, 21. veljače (subota nakon Pepelnice) u 17 h 

Split, hotel Dujam, Velebitska 27 



U nedjelju, 22. veljače (I. korizmena nedjelja) u 10 h 

Zagreb, Češki narodni dom, Šubićeva 20 

uz predavanja na temu: ,,(Ne)zabludivost pape" 


*** 

Misli sv. Ivana Marije Vianneya o tradicionalnoj Misi 






Sva dobra djela u svijetu nisu ravna Svetoj Misi jer su djela ljudi, a misa je Božje djelo. Čak i mučeništvo je ništa u odnosu na ovo, jer je to žrtva čovjeka za Boga, a Misa je žrtva Boga za čovjeka. 

*** 

Svjedočanstvo meksičkih Kristerosa - muškaraca, žena i djece -  koji su mučeni i progonjeni zbog Onoga koji je progonjen, mučen, raspet i umro na križu kako bi njegova Žrtva postala savršeni prinos Bogu Ocu: ista je to žrtva koja se prinosi na nama mističan i nevidljivi način u obredu svete Mise; one misne Žrtve poradi koje su umirali, umiru i umirat će mnoga braća i sestre do konca vremena i pojavka Jaganjca okružena nebeskom slavom - Sina Božjega bez čije bi žrtve sve naše patnje bile uzaludne. 




Papa Benedikt XVI. u pohodu braći i sestrama u Meksiku

*** 

I ja kada dođoh k vama, braćo, ne dođoh s uzvišenom besjedom ili mudrošću navješćivati vam svjedočanstvo Božje jer ne htjedoh među vama znati što drugo osim Isusa Krista, i to raspetoga. I ja priđoh k vama slab u strahu i u veliku drhtanju. 

Sv. Pavao, apostol Gospodnji

I besjeda moja i propovijedanje moje ne bijaše u uvjerljivim riječima mudrosti, nego u pokazivanju Duha i snage da se vjera vaša ne temelji na mudrosti ljudskoj nego na snazi Božjoj. Mudrost doduše navješćujemo među zrelima, ali ne mudrost ovoga svijeta, ni knezova ovoga svijeta koji propadaju, nego navješćujemo Mudrost Božju, u Otajstvu, sakrivenu; onu koju predodredi Bog prije vjekova za slavu našu, a koje nijedan od knezova nije upoznao. Jer da su je upoznali, ne bi Gospodina slave razapeli. Nego, kako je pisano: Što oko ne vidje, i uho ne ču, i u srce čovječje ne uđe, to pripravi Bog onima koji ga ljube. A nama to Bog objavi po Duhu jer Duh sve proniče, i dubine Božje. Jer tko od ljudi zna što je u čovjeku osim duha čovječjega u njemu? Tako i što je u Bogu, nitko ne zna osim Duha Božjega. A mi, mi ne primismo duha svijeta, nego Duha koji je od Boga da znamo čime nas je obdario Bog. To i navješćujemo, ne naučenim riječima čovječje mudrosti, nego naukom Duha izlažući duhovno duhovnima. Naravan čovjek ne prima što je od Duha Božjega; njemu je to ludost i ne može spoznati jer po Duhu valja prosuđivati. Duhovan pak prosuđuje sve, a njega nitko ne prosuđuje. Jer tko spozna misao Gospodnju, tko da ga pouči? A mi imamo misao Kristovu. (1. Kor. 2, 1-16).


utorak, 17. veljače 2015.

Kardinal Burke napadnut na svim bojišnicama




Intervju s kardinalom Raymondom Leom Burkeom izazvao je nezadovoljstvo progresističkog časopisa ,,Golias" koji je dosada bio poznat po svojoj obrani slobode govora u Crkvi. Prema uredniku, Papa treba kazniti Burkea ,,dugim vremenom pokore". ,,Ne nedostaju samostani za ispit vlastite savjesti pred Bogom", a Burkeu bi se moglo i ,,oduzeti kardinalsko dostojanstvo". Moguća shizma? ,,Ova mogućnost sve se više čini dobrim rješenjem: Crkva se mora čistiti od onih beskrajno manjinskih elemenata koji su postali većinskim između 1978. i 2013." 

Dakle, ova većina (a gdje je ona?) bila bi plod prošlih pontifikata (Ivana Pavla II. i Benedikta XVI.). 

Nažalost, ovdje ne završava napadačka kampanja. Prošlih je dana Vatican Insider, vatikanska ,,Pravda" donijela otrovan govor kardinala Wuerla, nadbiskupa Washingtona koji se, tvrdeći da je ,,uvijek postojalo usmjerenje nesuglasja u Crkvi", služi crkvenom poviješću i spominje slučaj isusovca Billota ,,mnogo manje diskretnijega u svojoj oporbi prema Piju XI. koji je osudio politički i vjerski pokret Action Française". On je zbog toga bio ,,uvjeren da se odrekne svog kardinalskog dostojanstva." 

                                                                                                                                           Izvor: blog.messainlatino.it



ponedjeljak, 16. veljače 2015.

Ako su Bergogliovi prijatelji Ratzingerovi neprijatelji


Oni koji su napadali pontifikat Benedikta XVI. sada brane Franjin. Dok je po katoličkim piscima kao Messoriju i Socciju raspalio ,,Avvenire". 



Budimo iskreni: Papa Franjo se sviđa najprogresivnijim minornim skupinama u Crkvi


Iste minorne skupine koje su tijekom pontifikata Benedikta XVI. napadali Prvosvećenika, sada se češljaju kao papinski čuvari i pokazuju se vazda raspoloženima braniti Papu. Papu, pripazite, dakle Franju. Ne papinstvo kao instituciju. 

Već u vrijeme objave knjige Non è Francesco Antonija Soccija novi branitelji ,,Siromašne Crkve za siromahe" nisu oklijevali braniti papu, napavši oštro novinara iz Sijene. Isto se dogodilo nakon objave članka Vittorija Messorija prošloga 24. prosinca. Štoviše: Paolo Farinella, svećenik i potpis novina Fatto quotidiano koji je pontifikat Benedikta XVI. nazvao ,,nesrećom za Crkvu" pokrenuo je apel da se zaustave napadi na papu Franju. Farinella obraćenik na putu katoličkog pravovjerja? Nipošto: jednostavno je u Franji pronašao idealnog glasnogovornika. 

Među potpisnicima apela također je i organizacija ,,Mi smo Crkva", koja je imala drskosti cijeniti samo odreknuće Benedikta XVI.: ,,najinovativniji čin njegova pontifikata"; Alex Zanotelli, pacifistički misionar koji je tvrdio da je razumio tko je Krist zahvaljujući Gandiju, Martinu Lutheru Kingu, don Milaniju i don Mazzolariju; Kršćanske bazične zajednice koje na svojim internetskim stranicama ponovno predlažu recenziju knjige Il Dio Queer ili ,,Bog bogataš", koju je objavila valdeška izdavačka kuća Claudiana. I na koncu (no, popis se može nastaviti), među potpisnicima je i don Aldo Antonelli, ,,neugodni i crveni svećenik" koji je - kao nevinašce - 1. studenog 2007. pisao: ,,Dragi papa Benedikte XVI., ne razumijem te" i nakon dugog niza besplatnih savjeta, zaključio: ,,Na svom studiju teologije naučio sam da su naši (nas svećenika) privilegirani sugovornici zemaljski Lazari. Imam dojam da ti više voliš dijalogizirati s Epulonima" ili s bogatašima i moćnicima. 


Vittorio Messori

Antonio Socci

Tako se obrću strane: apologeti kao Messori i Socci koji su uvijek branili Crkvu sada se nalaze u poziciji ,,antagonista" koje napadaju oni koji su, skinuvši odjeću uličnih svećenika, sada odjenuli papinske uniforme. 

                                                                                                                                                       Autor: Matteo Carnialetto 


Komentar: Distanciramo se od Soccijeve knjige Non è Francesco, ali kao i autor članka izražavamo veliku žalost da je nastala takva situacija unutar Crkve, da se mnogi sinovi Crkve ne snalaze u ovoj pomutnji i odlaze na kojekakve stranputice, i da neprijatelji Crkve one kojima su Crkva i nauk Gospodina Isusa Krista uvijek bili na srcu, žele prikazati neprijateljima papinstva. 

,,Kupljeni novinari"


Nijemci o tome barem otvoreno govore - kao da je kod nas drukčije (ako šutimo) - ili je možda još i gore?!



Udo Ulfkotte: 

Kupljeni novinari 


Kako političari, tajne službe i visoki financijski krugovi Njemačke upravljaju 

masmedijima 


Na poleđini knjige stoji: ,,Imate li i Vi osjećaj da se Vama često manipulira i da Vam sredstva društvenog priopćivanja lažu? Onda Vam je kao i većini Nijemaca. Do sada je slovilo kao ,,teorija zavjerâ" da vodeći mediji nama građanima pomoću propagandnih tehnika ciljano manipuliraju. Sada jedan insider otkriva što se uistinu zbiva iza kulisa." Ovaj insider je Udo Ulfkotte i ,,Kupljeni novinari. Kako političari, tajne službe i visoki financijski krugovi Njemačke upravljaju masmedijima" naslov je njegove knjige koja je prije nekoliko mjeseci objavljena u izdavačkoj kući Kop Verlag i koja je već doživjela više izdanja. 

Ulfkotte u knjizi ,,Gekaufte Journalisten" uglavnom ostaje prilično subjektivan, no ipak, on opisuje svoja vlastita iskustva koja je doživio osobito u 17 godina kao urednik ,,Frankfurter Allgemeine Zeitung" (FAZ). Međutim, upravo s obzirom na to iznošenje tajnih podataka isplati se čitanje ove knjige. A Ulfkottea valja za to pohvaliti da ne pokazuje prstom na druge, nego kritizira ponajprije sebe samoga. On primjerice opisuje razne slučajeve u kojima je potkupljen - ne predajom koverata s gotovinom u nekim mračnim uličicama, nego puno suptilnije, primjerice financiranjem putovanja s neizgovorenim očekivanjem dobronamjernog izvješćivanja kao protuuslugom. 

Potom pokušava razotkriti opskurne mreže, odnose i veze novinara, lobista i politike. Organizacije kao Atlantik-Brücke ili Trilateralna komisija već su teme teorijâ zavjerâ premda Ulfkotte iznosi čiste činjenice. Možda su na kraju mnoge stvari nejasne, ali zasluga je autora da je barem upozorio na moguće utjecaje tih organizacija. 




Izlazak iz ,,kaše jedinstva" 

Kao izlaz iz trenutačne situacije u kojoj ne postoje suštinske razlike među važnim i utjecajnim medijima, Udo Ulfkotte u ,,Gekaufte Journalisten" preporučuje da se te medije dalje ne financira. ,,Uskratite onima koji nama manipuliraju i koji nas dezinformiraju kvote, naklade i ne slušajte ih. Isključite ih i ne dajte više ni centa za to. Što više ljudi bude to činilo, time će veći biti pritisak." Doduše, to barem kod obvezatne prisilne pretplate za državnu radioteleviziju nije baš lako. Alternativu starim i renomiranim medijima za Ulfkottea je internet: ,,Novinari kao pojedinačne marke koji i bez izdavača mogu zaraditi jer im se vjeruje - oni imaju budućnost." 

                                                                                                                                                           Izvor: katholisches.info 

subota, 14. veljače 2015.

Pobožnost triju Zdravo Marija




Gospodin Isus Krist je rekao: ,,Što koristi čovjeku da zadobije cijeli svijet, ako izgubi svoju dušu". Te je riječi često ponavljao sv. Ignacije Lojolski ističući, da je od svega najvažnije postići vječno spasenje. 

Želite li se spasiti? Štujte Blaženu Djevicu Mariju, jer se nitko ne spašava bez njezina zagovora kod Isusa. Isprosite njezinu zaštitu moleći svaki dan Tri Zdravo Marije. Tu je kratku i jednostavnu pobožnost objavila svetoj Matildi sama Majka Božja, dok je svetoj Gertrudi otkrila, da svaki put kada kršćani mole Tri Zdravo Marije na uspomenu privilegija koje je ona primila od Presvetog Trojstva (vlast koju je podijelio Bog Otac, Mudrost, koju joj je dao Bog Sin i Ljubav kojom ju je obogatio Duh Sveti), vlast, mudrost i ljubav prelaze iz njezinog Bezgrešnog Srca u duše onih koji je na ovaj način časte i zazivaju i koji će imati njezinu zaštitu za života i njezinu pomoć na času smrti. 

Zato je sveti Alfonzo Liguori posebno preporučivao molitvu Triju Zdravo Marija; sveti je pak Leonardo de Puerto Mauricio velikim žarom propovijedao ovu pobožnost govoreći: ,,Oh kako je sveto vršenje ove pobožnosti!" To je vrlo uspješno sredstvo da se osigura spasenje. Također je časni sluga Božji, Luis Marija Badoin napisao: ,,Molite svaki dan Tri Zdravo Marije, i ako na ovaj način ustrajno častite Mariju, ja vam obećavam vječnu nagradu." 


Molite ujutro i navečer ovako: 

Marijo, Majko naša, očuvaj nas od smrtnoga grijeha i paklenoga ognja, po vlasti koju Ti je vječni Otac dao! 


Zdravo Marijo, milosti puna, Gospodin s tobom; blagoslovljena ti među ženama, i blagoslovljen plod utrobe tvoje, Isus. 
Sveta Marijo, Majko Božja, moli za nas grešnike, sada i na času smrti naše. Amen. 


Marijo, Majko naša, očuvaj nas od smrtnoga grijeha i paklenoga ognja, po mudrosti kojom Te je tvoj Sin obdario! 


Zdravo Marijo ... 


Marijo, Majko naša, očuvaj nas od smrtnoga grijeha i paklenoga ognja, po ljubavi koju Ti je Duh Sveti udijelio! 


Zdravo Marijo ... 


Na kraju se izmoli tri puta na čast Trojedinomu Bogu: 

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu. 
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. 


Širite ovu pobožnost, jer >tko spasi jednu dušu, spasio je svoju< (Sv. Augustin) 


S dopuštenjem crkvene vlasti - Madrid, 1. siječnja 1958. godine, S. L. 

Svećenici koji proširuju hereze




,,U katoličkim se časopisima tiskaju i pišu ih svećenici, zablude, istinske zablude protiv Gospe i najsvetijih stvari crkvenih tradicija. Govori se o posuvremenju i prilagođavanju vremenu, ali u biti postoji samo prilagođavanje svijetu i sotonskom duhu. Ne surađujte u uništenju onoga što vaš red čini jednim od najljepših u Crkvi. Ostanite potporanj Crkve u ovim tako pogibeljnim vremenima. Potrebne su riječi koje je Pijo XII. rekao isusovcima: 'Ili ostanite oni koji jeste, u utemeljiteljevu duhu, ili je bolje da vas više ne bude'. Riječi vrlo aktualne za sve crkvene redove." 


[Citat uzet iz: ,,Fui chiamato Dolindo, che significa dolore..." ; don Dolindo Ruotolo, Apostolato Stampa] 

četvrtak, 12. veljače 2015.

Peking skriva tijelo biskupa iz katakombi - 54 godine u komunističkim zatvorima


Biskup mučenik Shi Enxiang

(Peking) Katolički biskup iz katakombi Cosmas Shi Enxiang uhićen je 2001. godine i nestao je u koncentracijskim logorima Narodne Republike Kine. Otada mu se gubi svaki trag. Potkraj siječnja proširila se vijest o njegovoj smrti. Prošlih su dana vlasti zanijekale da su proširile vijest. 54 od 93 godine života biskup je proveo u zatvoru. 

Članovi obitelji biskupa Shi Enxianga čekaju da vlasti izruče posmrtne ostatke. Vjerojatno je da ih je država već kremirala. Biskup Shi Enxiang pripada dugom nizu biskupa u katakombama koji su mučeni u logorima i zatvorima te su preminuli. 

Kineski su katolici prema mišljenju Asianews-a uvjereni da se vlast boji demonstracija tijekom pokopa i da je zbog toga demantirala vijest o smrti i da tijelo drži skrivenim. 

Zbog svoje vjernosti papi i Crkvi biskup je Shi Enxiang morao provesti nekoliko desetljeća u komunističkom zatočeništvu. 

Msgr. Shi Enxiang je preminuo u 93. godini života. Bio je biskup u ilegali biskupije Yixian (Hebei). Posljednji je put uhićen 13. travnja 2001. Bilo je to na Veliki petak kada je policija upala u kuću njegova nećaka i biskupa bez optužbe i suđenja odvela na nepoznato mjesto. ,,Ovo je pravi dan" rekao je biskup, aludirajući na dan Kristove smrti, svojim članovima obitelji koji su bespomoćno morali gledati njegovo ponovno uhićenje. Na upite poslane vlastima nisu dobili odgovor. 

Vijest o smrti biskupa u ilegali brzo se proširila među kineskim katolicima koji biskupa Shi Enxianga drže mučenikom i svecem. Više od polovice svog dugog života, cijele 54 godine, morao je provesti u koncentracijskim logorima i zatvorima jer je ostao vjeran svojoj kršćanskoj vjeri i jer je odbijao odvojiti se od Rima. 

U Yixianu su već izvršene pripreme za njegov ukop. Očito su tisuće ljudi htjele sudjelovati. To je valjda uplašilo državno vodstvo. Kada njegovo tijelo nije predano, obitelj se ponovno obratila državnoj upravi Baodenga. Glavni službenik je izjavio da ništa ne zna o smrti biskupa.


Izvor: katholisches.info

ponedjeljak, 9. veljače 2015.

Franjevci Bezgrešne napuštaju Teramo




SLUŽBENO PRIOPĆENJE 

Ave Maria! 

Priopćujemo da će se 11. veljače zatvoriti Marijanska kuća u Teramu zbog odluke oca Apostolskog komesara Fratara franjevaca Bezgrešne koja je uslijedila poradi smanjenja Fratara i odlaska nekih redovnika. 

Naš je biskup dao pismo za vjernike koje će se pročitati na kraju svetih Misa ove subote uvečer i nedjelje 8. veljače. 

Molimo se kako bi crkva sv. Dominika u Teranu, nadvladavši ovu nezgodnu fazu, i dalje bila središtem duhovnosti i kršćanske formacije za sve. 


Fratri franjevci Bezgrešne iz Terama 




Vjernici se opraštaju: 

Ave Maria! 

Zbogom dragi Franjevci Bezgrešne: vjernici iz Terama Vas nikada neće zaboraviti! In Corde Matris! 

+++

Otkada su Franjevci Bezgrešne (FFI) preuzeli ovu crkvu, bila je prepuna vjernika, a osobito otkada su počeli celebrirati staru Misu. Jasno je da to modernisti i otac laži koji ih inspirira ne mogu trpjeti! O progonu franjevaca Bezgrešne iz Terama poštovani tradicionalni bloger napisao je detaljan post na svome blogu Splendor Domini

Gospodine, primi žrtvu franjevaca i franjevki Bezgrešne kako bi po njoj udijelio milosrđe svojoj svetoj Crkvi i podigao je na spasonosni put svete Tradicije!+++ 


nedjelja, 8. veljače 2015.

Kardinal Burke će ostati vjeran katoličkom nauku i oduprijet će se Papi ako on nastavi s novim usmjerenjem




Katolički blog Adelante la fe objavljuje isječak iz jednog intervjua koji je vodio France2 s kardinalom Burkeom. Samo nekoliko kratkih riječi, no od iznimne važnosti, jer prvi put kardinal tvrdi u javnosti da će se, ako se u kaosu konkretizira novo ,,usmjerenje", on oduprijeti. Voditelj intervjua podsjeća na podjelu Pričesti rastavljenima i nov odnos prema homoseksualnosti, što je obilježeno riječima ,,Tko sam ja da sudim" i pita: 

France2: ,,Kako mislite dovesti Papu na pravi put?" 

Burke: ,,Tu se mora biti vrlo opreznim i paziti na Papine nadležnosti. Klasična postavka glasi da Papa ima puninu vlasti, to je točno, ali on nema apsolutnu vlast. On stoji u službi nauka vjere. On nema moć mijenjati nauk, doktrinu... Ostavimo postrance pitanje o papi. U našoj vjeri nas vode istina i nauk.

France2: ,,Ako bi Papa nastavio s novim usmjerenjem, što ćete Vi onda učiniti?" 

Burke: ,,Oduprijet ću se, ne mogu činiti drukčije. Nesumnjivo je da je posrijedi teško vrijeme, to je jasno. Jasno." 

France2: ,,Je li i bolno?" 

Burke: ,,Da." 

France2: ,,Je li zabrinjavajuće?" 

Burke: ,,Da."

France2: ,,Po Vašem mišljenju, je li ugrožena Crkva kao institucija?" 

Burke: ,,Gospodin nam je zajamčio kao što je zajamčio svetom Petru u Evanđelju da vrata paklena neće nadvladati. Non praevalebunt, kažemo na latinskome. Neće odnijeti pobjedu nad Crkvom." 


subota, 7. veljače 2015.

Franjina siromašna (i otvorena) Crkva


Mons. Vicenzo Paglia: ,,Promjena je otpočela i nema povratka unatrag." Na Sinodi o obitelji otpori pripuštanju Pričesti rastavljenima ponovno oženjenima i zajednicama zbilja ,,nisu preinačili put koji je sada već otpočeo", jamči nadbiskup Vicenzo Paglia. ,,Poštovano je Franjino poslanje: prihvatiti i izaći". 




Iz novina L'Espresso od 26. rujna 2013.: ,,Monsinjor želi naglasiti da u Terniju postoje dvije različite stvari koje se ne smiju pobrkati: 'S jedne strane slučaj vezan za zaduživanje moje biskupije, a s druge strane priča o dvorcu kojim su se bavile novine i tužiteljstvo. Svjestan sam, sada kao i nekada, da je u godinama mojega biskupovanja u Terniju bankarsko zaduživanje biskupije doseglo osam milijuna eura. [...]' L'Espressu je poznato da je prije nekoliko tjedana IOR (Vatikanska banka) dodijelio beskamatni kredit biskupiji Terni od oko 12 milijuna eura koji će služiti da se pokrije zaduženje s kreditnim bankama." 

Vatican Insider od 16. travnja 2014.: ,,'Problemčić' je, upravo, rupa u biskupijskom proračunu od preko 20 milijuna eura, plod rada s nekretninama - o kojima istražuje tužiteljstvo - što se dogodilo u godinama kada je biskup bio monsinjor Vicenzo Paglia, od 2012. predsjednik Papinskog vijeća za obitelj. Rupu bi trebalo pokriti s 12 milijuna koje je IOR (Istituto per le Opere di Religione) posudio i koje treba vratiti ,,u roku od deset godina, bez kamata", izjavio je sam biskup dok bi sličan iznos bio zajamčen avansom od 8 promila koje bi stavila na raspolaganje Talijanska biskupska konferencija." 

Ironija sudbine. Paglia je autor nedavno objavljene monumentalne ,,Povijesti siromaštva" koju je izravno recenzirao Eugenio Scalfari... 

*** 

Mons. Domenico Mogavero: ,,Nemaju nikakvo uporište protesti episkopata zbog prijedlogâ priznanja gay parova: jedna laička država ne može donositi odluke konfesionalnog tipa, a Crkva se miješati u područje građanskih zakona". 




Iz novina Panorama od 16. lipnja 2014.: ,,Malena sicilijanska biskupija [koju vodi mons. Mogavero], 231 tisuća stanovnika, 70 svećenika (od kojih su mnogi starci) i 131 časna sestra sveukupno, tijekom 7 godina je nakupila dugova od gotovo 6 milijuna, točno 5.598.090 eura. Slučaj je izbio u javnost u travnju i svibnju kada biskup nije više pronašao jedan jedini euro u blagajni da plati bankama i kreditorima. Slučaj izaziva još veće čuđenje jer je 2011. godine Mogavero, čovjek od povjerenja Vatikana i bivši podtajnik Talijanske biskupske konferencije (CEI) poslan u biskupiji Trapani kao apostolski vizitator (jedna vrsta inspektora kojeg izravno imenuje Papa) da istraži o jednoj rupi od preko milijun eura. Slučaj je doveo do toga da je maknut biskup Francesco Micciché. Ovaj se put pak proziva Mogavera na odgovornost zbog financijskog ponora barem pet puta većega nego u Trapaniju." 

Oko tri milijuna eura isparili su na izgradnju nove crkve u Pantelleriji o kojoj smo govorili već u prošlosti. Mons. Mogavero je prije tri godine izazvao polemike zbog svoje odluke da odjene paramente koje je dizajnirao i darovao stilist Giorgo Armani. Vidjeli smo slike dostojne poznate modne revije u crkvi od Roberta Begnijija u ,,Il piccolo diavolo". 

*** 

Kardinal Reinhard Marx: ,,Ako opstoji homoseksualna veza, vjerna trideset godina, ne mogu reći da je to ništa". 




Iz Huffington Post-a od 24. listopada 2013.: ,,Kardinal Reinhard Marx iz nadbiskupije München potrošio je oko 11 milijuna dolara za renoviranje nadbiskupske palače i još 13 milijuna dolara za jedan guesthouse u Rimu". Iz Münchenskog Tageszeitunga od 13. ožujka 2012.: ,,Kardinal Marx kupuje vilu u Rimu u aleji Medaglie d'Oro za 9.700. 000 eura kako bi je pretvorio u guesthouse". ,,Renoviranje nadbiskupije stajalo je 8.100.000 eura". 

*** 

Mons. Bruno Forte: ,,Zajamčiti prava homoseksualaca civilizacijski je događaj". 




Iz Chietitoday od 26. studenoga 2011.: 

Crkva Marija Botte u Sambucetu: Bit će gotova za tri godine, potpisan ugovor. ,,O ovome umjetničkom djelu - pojasnio je monsinjor Forte - pronašao sam izvanrednu raspoloživost u svima. Kao što svi znate, Mario Botta mi je poklonio projekt crkve pod uvjetom da on može susresti ljude jer je crkva izraz naroda Božjega prisutnoga na nekom području. Držim da će ovo biti djelo koje će izraziti religioznu dušu cijeloga abruzzeškoga naroda. A ja sam za unutarnje uređenje od Marija Botte tražio da mi kaže ime nekog poznatog abruzzeškog umjetnika: spomenut mi je Ettore Spalletti, autor nekih temeljnih dijelova ambrozijanskog evanđelistara koji mi je potvrdio da će besplatno staviti na raspolaganje svoje djelo". Djelo koje će stajati između 8 i 10 milijuna eura financirat će CEI 45%; općina i odbori: odbor poduzetnika i udruga poduzetnika i župni odbor."


Crkva u Sambucetu
                                                                                                                                          Izvor: fidesetforma.com 

Poglavar Njemačkog distrikta opominje: ,,Pomutnja do u najviše crkvene krugove"




Poglavar Njemačkog distrikta Svećeničkog bratstva sv. Pija X., pater Firmin Udressy uputio je okružnicu svim prijateljima i vjernicima Bratstva: 

,,S nevjericom i zaprepaštenjem, odnosno s pravom grozotom sada doživljavamo kako se glasuje je li ženidba uistinu nerazrješiva ili treba li u konačnici svatko po svojoj osobnoj volji ići na svetu Pričest. Kardinali svete Crkve javno o tome raspravljaju koju ,,vrijednost" imaju homoseksualne ,,životne zajednice". Biskupi sudjeluju na glasovanju o tome vrijede li još kristalno jasne izjave Svetoga pisma. 

Postalo je bjelodano: pomutnja je našega vremena konačno prodrla do najviših krugova Crkve i dovodi do raskola i samovolje gdje je nekoć vladalo jedinstvo i vjernost. Relativizam se u Rimu poodavno nastanio." 

                                                                                                                                                      Izvor: gloria.tv/pius.info 

srijeda, 4. veljače 2015.

Viđenja blažene Anne Katharine Emmerich




,,Misa bijaše kratka. Evanđelje se svetog Ivana ne čitaše na kraju. Vidjeh druge mučenike, ne sada nego u budućnosti... Vidjeh tajne sljedbe kako nemilosrdno podrivaju veliku Crkvu. Blizu njih vidjeh strašnu neman koja izlažaše iz mora... U cijelome svijetu dobre i pobožne osobe, a osobito kler, bijahu uznemiravane, mučene i bacane u tamnicu. Imah osjećaj da će jednoga dana postati mučenicima." 

,,Vidjeh čudnu crkvu koja se gradila protiv svakog pravila... Ne nadgledaše anđeli djela izgradnje. U toj crkvi ne bijaše ničega što je dolazilo s visine... Bijahu samo podjele i kaos. Posrijedi je najvjerojatnije crkva koja je ljudsko djelo, koja slijedi posljednju modu...". 

,,Vidjeh koliko će biti zlokobne posljedice ove lažne crkve. Vidjeh kako joj se povećavahu dimenzije; heretici svake vrste dolažahu u grad (Rim). Mjesni kler postade mlakim, vidjeh veliku tamu... Tada se učini da se viđenje proširivaše na sve strane. Cijele katoličke zajednice bijahu ugnjetavane, uznemiravane, proganjane i lišavane svoje slobode. Vidjeh mnoge crkve koje se zatvarahu, svagdje velike patnje, ratovi i prolijevanje krvi. Divlja i neuka svjetina poduzimaše nasilna djela. Ali sve to ne potraja dugo." 




,,Među najčudnijim stvarima koje vidjeh bijahu duge procesije biskupa. Dane su mi na znanje njihove misli i njihove riječi preko slika koje izlažahu iz njihovih usta. Njihove krivnje prema vjeri pokazivahu se preko vanjskih unakaženosti. Neki imahu samo tijelo, s tamnim oblakom umjesto glave. Drugi imahu samo glavu, njihova tijela i srca bijahu kao guste pare. Neki bijahu šepavi, drugi bijahu oduzeti; drugi opet spavahu ili teturahu." 

,,Ove koje vidjeh mislim da bijahu gotovo svi biskupi svijeta, a samo malen broj bijaše savršeno pravednih." 

,,Vidjeh da mnogi pastiri dopustiše da ih se uvuče u ideje koje bijahu pogibeljne za Crkvu. Gradiše veliku, čudnu i neobičnu Crkvu. Svi morahu biti pušteni u nju kako bi bili ujedinjeni i imali ista prava: evangelici, katolici i sljedbe svake vrste. Takva trebaše biti nova Crkva... Ali Bog imaše druge planove". 

,,Još jedanput vidjeh da Petrovu Crkvu razrađenim planom podrivaše tajna sljedba dok je oluje oštećivahu. Ali vidjeh i pomoć koja će doći kada nevolje budu dosegle svoj vrhunac. Ponovno vidjeh Blaženu Djevicu kako silazi nad Crkvu i širi svoj plašt nad njom." 

                                                                                                                       Bl. Anna Katharina Emmerich 1820. godine



Fatimska Gospa je pri svakom dolasku opominjala svoje odabranike - a prema tome i sve vjernike - da svakog dana mole njezinu krunicu, to jest po jedan dio: ponedjeljkom radosni, utorkom žalosni, srijedom slavni, četvrtkom radosni, petkom žalosni, subotom i nedjeljom slavni. 


ponedjeljak, 2. veljače 2015.

Stalni đakon - desna ruka župniku




Iz članka Glasa Koncila gdje se lijepo predstavlja jedna župa, izdvajamo dio teksta o župnom stalnom đakonu: 

U župi je s dekretom stalni đakon ... ,,Moja pastoralna suradnja odnosi se i na aktivnosti u župi. Tu sam uključen u liturgijsko bogoslužje na misama u nedjelje i blagdane i kroz tjedan uz mogućnost animiranja bogoslužja i propovijedanja. Kada postoje opravdani pastoralni razlozi, ili u odsutnosti župnika, imam službu riječi, zatim predvodim klanjanje ili večernje s mogućnošću pričešćivanja. U bogoslužju, u dogovoru sa župnikom, kao stalni đakon podijelim sakrament krštenja, zatim sudjelujem u sklapanju ženidbe i vođenju obreda sprovoda. Isto tako po potrebi posjećujem obitelji i prilikom božićnih blagdana blagoslivljam obitelji!" Đakon navodi da surađuje u župnoj katehezi, napose u pripravi prvopričesnika i karizmatika, a radi i s ministrantima. U zajedništvu sa suprugom vodi zaručnički tečaj u Umagu. ,,Svake godine održim biblijske večeri, ciklus od 15 predavanja na određenu temu iz Biblije, a pri tome se koristim materijalima moga pokojnoga prof. Tadeja Vojnovića." 

Župnik - desna ruka stalnom đakonu  

Đakonu je još samo potrebno napraviti iskorak i izgovoriti riječi pretvorbe i ponuditi usluge sakramenta ispovijedi. Ukidaju li se polagano novoliturgijskom reformom razlike između svećenika i đakona pod krinkom pastoralnih potreba i očajnim pokušajima animacije vjernika ili izravnim miješanjem laikata u liturgiju, na kraju krajeva!!? Đakon je tu očito most kako bi se jednom podmuklom intervencijom i laici uključili u celebriranje obreda. Ovi potonji primjeri su već neko vrijeme na Zapadu sve učestalijom žalosnom praksom. Sve s ciljem kako bi se napunile sve praznije crkve. 

Što je slijedeći korak? Možda ideja ređenja žena za 'svećenice' u nedostatku svećeničkih zvanja? Osobno, ne bih se iznenadio! Ipak je to renesansa nove liturgije koja je po svemu sudeći prožeta opasnim evolucionizmom, kao i kontroverzna pastoralna revolucija s početka šezdesetih.