utorak, 7. lipnja 2016.

Nedostatak milosrđa biskupa Mrzljaka




Nastavlja se progon tradicionalnoga svećenika, Mise svih vremena i sakramenata u Godini milosrđa. 

Broj komentara: 28:

  1. Postoji jedna stvar koja je u tradiciji najveća i koju ni jedan sabor ni dekret , ni čuvjek papa, ni biskup, ne može dotaći, a kamoli promijeniti. To je ono blago koje rađa ,,nove" tradicionaliste. To se neprocjenjivo blago zove Ljubav. Amen
    Molimo , molimo , molimo .
    Robelar

    OdgovoriIzbriši
  2. Smatram da je Roblear sasvim u pravu i da ovo nije trebalo doći samo tako u javnost već moliti i prikazivati...
    MN

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj biskupov čin je bio javna stvar i ako se dogodila ta sablazan da je svećeniku uskratio krstiti, vjernici imaju pravo znati razloge i pozadinu.
      HF

      Izbriši
  3. Bog sve vidi i sve zna, Bog je jaći od svakoga zla.
    Gornja rečenica mi je došla nakon razmišljanja kako Bog piše ravno i po krivim crtama. Velečasnom da je kojim slučajem odobren zahtjev nikad nebi biskupu poslao ovakvo završno pismo u kojem ga upozorava na stanje u Crkvi. Vjerojatno bi obavio krštenje i otišao na obiteljski ručak zadovoljan što mu je udovoljeno. No dobri Bog preko ove zabrane čini ono što je velečasni prije trebao učiniti i bez da mu je zabranjena upotreba crkve. Ovakvo je pismo trebao poslati svim biskupima i župnicima. No , kao što rekoh , sad ga svi oni vide skupa sa vjernicima. Vide ga svi za koje Bog želi da ga vide. I Faraon je vidio kraj zdravih očiju i ušiju ali mu je Bog otvrdnuo srce da izvede svoj naum .
    Molimo, molimo, molimo. Robelar

    OdgovoriIzbriši
  4. Kad bi svi vjernici bili blagonakloni i kad bi biskupi imali mekša srca tad ovakva pisma i prepiske ne bi niti trebla.... Nije sve kako se čini u prvi mah... Zato se slažem sa Roblearom barem po ovom pitanju...

    Biskup je biskup a vjernici su naučeni poštivati, slušati i ništa ne kapirati no možemo se pouzdati da Bog piše ravno i po našim slabostima...

    OdgovoriIzbriši
  5. Marko Tilosanec nije zaredeni svecenik od strane sspx nego od varazdinske biskupije. Pristupanjem sspx-u isti je izrijekom suspendiran a divinis od strane varazdinskg biskupa I davanjem ovlasti za krstenje biskup bi sam sebi uskocio u usta. Davanje ovlasti tilosancu bi bilo jednako davanju ovlasti nekom suspendiranom sveceniku koji je napustio sluzbu I ozenio se. Marko je mogao krstit djecu izvan crkve I naknadno zatraziti upis u maticu sukladno naputcima nadleznog dikasterija za takve slucajeve. Ovakvo dramatiziranje slucaja je cisto privlacenje paznje. Neznam cemu te sline rasprave sa biskupom oko ovog ili onog kad je ovo cisto administrativno proceduralna stvar.

    Georgius

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Georgius, lupate koješta. Kao prvo, da bi netko bio suspendiran, mora počiniti kažnjivo djelo, a za svakog katolika je jasno da odbijanje sudjelovanja u ovoj modernističkoj revoluciji kojom se uništava vjera nije nikakvo kažnjivo djelo, nego dapače obaveza svakog katolika kojemu je stalo do dobra Crkve. Prema tome je ta izrečena kazna očito nevaljana i bez učinka.

      Drugo, vlč. je lijepo naveo u pismu koje je sve ovlasti papa dao fsspx-u i na koji se način prema njemu odnosi. Je li onda papa sebi i svojim prethodnicima skočio u usta? Možemo to tumačiti kako hoćemo, u svakom slučaju - modernisti su dobro svjesni da nemaju argumenata pa se brane samo udaranjem suspenzija i nabijanjem kojekakvih etiketa. Zato uspoređivati slučaj svećenika Bratstva sa svećenicima koji su napustili službu je čisto neznanje, najblaže rečeno. Rim je dobro svjestan da ima posla s katoličkim svećenicima kojima ne može ništa predbaciti osim lažnih parola i zato se modernisti moraju služiti ovakvim dvoličnostima i niskim udarcima.

      I nije riječ o nikakvoj administraciji, nego o živim ljudima koje se ovdje tretira kao 'proceduralne slučajeve', a inače su svima puna usta o dijalogu, milosrđu, ekumenizmu i dr. koncilskim parolama.

      Đuro

      Izbriši
    2. Đuro nažalost vi lupate koješta. Suspenzija je kazna obustave(suspenzija i ekskomunikacija nisu isto) koja nemora nužno imati kazneno djelo(delikt) kao temelj. U katoličkoj Crkvi ne mogu postojati svećenici lutalice tzv clericus vagus nego svaki svećenik mora biti inkardiniran u neku biskupiju, ustanovu posvećenog života papinskog prava ili prelaturu. Navedeni svećenik je u kanonskopravnom smislu potpuno jednak kao onima što su napustili službu jer je on napustio Varaždinsku biskupiju i nije se nigdje inkardinirao i stoga slijedi kazna suspenzije! A to što je on otišao u SSPX je jedna druga razina diskursa a ne pravna, pravno je sve potpuno jasno! Biskup Mrzljak je jednostavno MORAO udariti suspenziju uz uvijet da je poslao prvo opomene. Naravno na svaku suspenziju se svećenik ima pravo žaliti, uteći kongregaciji za kler pa apostolskoj signaturi. I to su redoviti pravni ljekovi. Crkva je velika institucija i mora imati svoje vlastito zakonodavstvo i Bogu hvala ima ga jer da ga nema u Crkvi bi bio 10 puta veći cirkus nego što je sada.
      Rim nikad nije držao da nije riječ o katoličkom kleru, i sspx svećenici JESU katolički kler ali iregularni!
      Nadalje, što se tiče ovlasti koje je papa dao SSPX-u. Vi morate shvatiti da je Vrhovni zakonodavac Katoličke Crkve papa koji ima pravo nekome nešto dati ili od nekakve kazne ili obveze dati oprost. Biskup varaždinski to pravo NEMA barem ne u ovakvom slučaju.
      U nekim državama po Europi je situacija sa SSPX regulirana na način da oni krste djecu u svojim kapelama ili crkvama i da se krštenje upisuje u matice kanonskih (modernističkih) župa na čijem području se nalazi priorat sspx-a. U Hrvatskoj je navedeni slučaj prvi i svježi i stvari se nisu dogovorile i regulirale i biskupova reakcija je potpuno prirodna i normalna koliko god bila vama "nemilosrdna". Da je p. Tilošanec pristupio nekoj zajednici koja ima svoj regularni status i da je ovo biskup napravio u takvom slučaju samo zato jer mu se "nesviđa predkoncilska misa" onda bi svaki svećenik trebao stati u njegovu obranu. Dok se ne riješi pitanje SSPX-a u Hrvatskoj kao u nekim zapadnim zemljama, sasvim je prirodno očekivati ovakve reakcije koje su sviđalo se to vama ili ne potpuno legalne.

      Na kraju bi samo htio ponoviti čisto iz ljudskog a ne iz pravnog gledišta da je ovo objavljivanje privatne korespodencije sa biskupom u najmanju ruku degutantno.
      Georgius

      Izbriši
    3. Georgius, Vi samo pokazujete da ne baratate nekim temeljnim crkveno-pravnim pojmovima. Ne, nijedna cenzura (ekskomunikacija, interdikt, suspenzija) se ne može izreći bez odgovarajućeg temelja, a to znači da se mora raditi o teškom prijestupu protiv božanskog ili crkvenog prava. Ne može se npr. nijednom vjerniku zabraniti primanje sakramenata bez odgovarajućeg teškog razloga – prijestupa, isto kao što se ne može ni svećenika suspendirati bez teškog razloga. A razlog da netko ne želi biti u službi modernističke revolucije – ne želi sudjelovati u svetogrđima i potkopavanju vjere, i želi naprosto živjeti katolički kao što su to živjeli svi svećenici do II. Vatikanskog, nije naravno nikakav razlog. Temeljni problem i jest što je Bratstvo nepravedno i nezakonito osuđeno (ni sam postupak nije kanonski proveden, a ultraprogresivist kardinal Villot je zabranio da se slučaj uopće preispita) samo zato što su mons. Lefebvre i njegovi svećenici željeli ostati katolici i tako djelovati. Prema tome, radi se o potpuno istoj stvari. Ako se danas svećeniku uskraćuje da djeluje katolički za spasenje duša, onda očito te ovlasti nadopunja sama Crkva jer je njezino prvo poslanje spasenje duša.

      Sljedeće, pročitajte si ovdje malo koliko je ta Vaša linija dosljedna: http://christusrexhrvatska.blogspot.hr/2013/08/pismo-opravdanja-mons-moreroda.html
      Znači, crkve se za bogoslužja mogu dati svima – i pravoslavcima, i protestantima, čak i muslimanima, a ne može se dopustiti jednom katoličkom svećeniku da obavi krštenje u krugu svoje uže obitelji?! Doista ne znam tko je ovdje lud...

      Uostalom, Bratstvu se na više mjesta daju crkve za pojedine svečanosti – primjerice u Lourdesu: https://www.youtube.com/watch?v=-tlsKBC6czQ
      Jedan biskup je u Italiji pozvao svećenika Bratstva da služi trad misu koja organizira biskupija jer nije bilo svećenika: http://remnantnewspaper.com/web/index.php/fetzen-fliegen/item/2078-italian-archbishop-invites-sspx-priest-to-offer-bimonthly-mass-for-his-faithful
      Za to ne treba nikakvo papino odobrenje, nego crkvu na korištenje može dati svaki biskup ili župnik.

      I ako je što u najmanju ruku degutantno, to je licemjerje modernističkih vlastodržaca koji su spremni biti gostoljubivi prema svim mogućim hereticima, a tradicionalne katolike će ganjati kao najveće neprijatelje. Zato neka se prokaže ta dvoličnost da se ljudi osvijeste što se zapravo danas događa u Crkvi. Svaki iole iskren katolik mora biti zgrožen takvim ideološkim terorom nad tradicionalnim katolicima. Piše Vam lijepo prečasni Vitković u članku što su sve naši "tedeksovci" radili da bi izmanipulirali situaciju. Ako je to njima bilo dopušteno, valjda se jedan svećenik ima pravo opravdati tako da iznese privatnu korespondenciju (koja nije uopće povjerljiva).

      Na kraju, već kad ulazite u kakve rasprave, naučite da je službena skraćenica za Bratstvo FSSPX i da ne pričamo na engleskom.

      Đuro

      Izbriši
    4. Đuro, lupate koješta
      Niti jedan katolički svećenik nemože biti neinkardiniran! Tilošanec nemože biti inkardiniran u FSSPX kad to bratstvo kanonski ne postoji! Tilošanec je službeno suspendirani svećenik Varaždinske biskupije a kad se jednog dana fsspx regulira onda će mu se povući suspenzija i biti će inkardiniran u bratstvo! Ja nisam rekao da se cenzura nemože udarati bez temelja nego da temelj nemora bit kazneno djelo! Odlazak iz biskupije nije kazneno djelo kao oskvrnuće Presvetog sakramenta ali taj čin i unatoč odobrenju mjerodavnog ordinarija nije imao ordinarija primatelja budući da nije nigdje bio inkardiniran trebao se ili vratiti u biskupiju ili biti suspendiran! Georgius

      Izbriši
    5. To bi sve držalo vodu u jednoj normalnoj situaciji ili da je vlč. Marko to učinio bez opravdanog razloga - zato što mu se zbog osobnih razloga ne sviđa biskup i što mu se samo zbog njezine duhovnosti sviđa život u jednoj zajednici koja nije regularna (neka karizmatska, npr.), no razlog zašto on nije mogao ostati u biskupiji jesu stvari protivne katoličkoj vjeri na koje se sili svećenike. Nijednog se svećenika ne može kazniti zato što želi služiti tradicionalni obred koji je sv. Pio V. kanonizirao za vijeke vjekova i što odbija služiti protestantizirani obred koji je Crkva unaprijed zabranila i koji nikog ne obvezuje. Isto kao što papa nije imao pravo izopćiti sv. Atanazija zato što je branio Kristovo božanstvo i nije htio pristati na kompromise.

      Dakle obrana i čuvanje vjere i tradicionalne liturgije sigurno nije kazneno djelo - taj cilj obvezuje svakog svećenika i vjernika i ima ga pravo ostvariti, jer se tiče spasenja duša koje je prvi zakon u Crkvi.

      Đuro

      Izbriši
    6. No zapravo da budemo malo precizniji - kao što Vi Georgius vjerujem znate, inkardiniran je netko u dotičnoj biskupiji sve dok ne dobije službeni dopis ekskardinacije. Vlč. Marko je to imao - dakle bio je i dalje inkardiniran kada je prešao u Bratstvo, kao što su inkardinirani svećenici koji vrše službe u drugim biskupijama i ne borave uopće u dotičnoj biskupiji. To što je boravio u Bratstvu ne znači s pravne strane apsolutno ništa (u toj situaciji - sve dok nije postao službeno članom) pa prema tome biskup nije imao na toj razini nikakve osnove za izricanje cenzure. Usput budi rečeno, djelovanje bez inkardinacije također nije kažljivo djelo, nego samo recimo to tako anomalija (pročitajte si CIC). No puno je veća anomalija ovo trenutno stanje kada se provodi program potkopavanja katoličke vjere putem modernističkih reformi, u čemu nitko nije dužan sudjelovati. Zato i da neki svećenik zbog tog modernizma bude izbačen iz svoje biskupije i otvori samostalno svoju kapelicu na njezinom prostoru (kao npr. vlč. Vidko Podržaj), IMA NA TO PRAVO zbog trenutnog stanja krize i Crkva mu proviđa sve ovlasti kao i svećenicima fsspx-a.

      Đuro

      Izbriši
    7. Đuro, i bez obzira što je p Tilošanec bio inkardiniran u varaždin u trenutku odlaska u bratstvo , međutim on je napustio povjerenu mu službu i to je temelj za suspenziju. On je imao svoju službu u varaždinskoj biskupiji određenu dekretom i on ju je napustio.

      Kan. 265 - Svaki klerik treba da bude inkardiniran ili u neku partikularnu Crkvu ili osobnu prelaturu, ili neku ustanovu posvećenoga života ili družbu koja ima takvu ovlast, tako da se nikako ne može dopustiti da bude klerika bez inkardinacije ili klerika lutalica.
      Georgius

      Izbriši
    8. A što ako nije napustio, nego su ga otjerali i dali mu zeleno svjetlo da ode? Stalno se vrtite u krug i ne vidim koji su Vaši motivi - u svakom slučaju, argumenata nema. Prvo je pitanje je li posrijedi crkvena kriza i opasnost za vjeru. Ako jest, svaka je rasprava suvišna i vlč. Marko kao i svi drugi trad. svećenici imaju sve potrebne ovlasti.

      Đuro

      Izbriši
  6. Liberali se vole pozivati na 'transparentost' u Crkvi i šire — osim kada im to ne odgovara.
    Liberali se vole pozivati na 'milosrđe' (dapače, oni su praktički prvi milosrdnici u povijesti Crkve) — osim kada im to ne odgovara.

    Grijeh znatiželje je počinjen kada osoba konzumira informacije koje ju na naravnoj i nadnaravnoj razini ne oplemenjuju tj. van poretka tijela i posebno duše.
    Doseg trulosti u drvu Arke Spasenja ulazi u ovu potonju stavku.
    Ako je borba za Vjeru i Sveti Ritual u pitanju tiče nas se, tiče nas se i da su nepokajnici koji skandaliziraju vjernike predmet 'milosrđa' koncilaša a Miles Christi bivaju svedeni na marginu. Ako mi vjerujemo što pater Tilošanec vjeruje, i želimo to PRAKTIČNO u djelu, a ne 'novoadventski-pastoralno-teoretski-kompromisno-u-dijalogu-snažni-u-različitosti' hvaliti Tradiciju kao piskarala zaljepljeni u administrativne fotelje, onda i mi možemo očekivati sličan tretman.

    Pater Tilošanec nam je poslan da nas štiti od zvijeri u ovčjem ruhu. Obzirom da je Časni Otac prva i jedina crta obrane u Hrvatskoj i da zbog toga nesumljivo pati, na nama je da ne budemo kamena srca već da primimo u svoje molitve njegov vapaj.
    Tko može tako milosrdno odmahivati, 'Pih! Administrativna stvar. Što ovaj tu dramatizira?'. I kada su komunisti zatirali Crkvu to je isto bila samo 'administrativno-proceduralna stvar'. Uistinu, propast Crkve se sastoji redom od pukih 'administrativno-proceduralnih stvari'.
    Promotrite koncilaše, učili su od pravih birokrata, majstora dvoznačja, puna su im usta hvale za Tradiciju i nikada neće otvoreno nijekati doktrinu Crkve ali u praksi su neprijatelji iste i širitelji novotarija. U tome se sastoji Revolucija.

    BVM OPN

    OdgovoriIzbriši
  7. P.Marko je mogao to tražiti od biskupa no u isto vrijeme je morao biti svjestan da bratstvo nema riješeno statusno pitanje i ovako iznošenje korespodencije van zaista nema smisla a ma baš nikakvog osim glumljenja žrtve na krivim temeljima...Prežalosno je da je to uopće objavio...

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja ne vidim cemu dramatika pa cak i laganje. Marko T. Je napustio svoju biskupiju svojevoljno i izrazio neposluh svome biskupu i kao takav je suspendiran. Zasto on uporno od biskupa trazi nekakva prava kojih se odrekao to je samo njemu poznato. Cinjenica je ta da je biskup u ovome slucaju pravedan. Osim toga tko je Marko da zapovijeda biskupu... zato nemojte pretjerivati
    L

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemojte ni Vi koješta pričati i pročitajte si još jednom korespondenciju, posebno zadnji odgovor od velečasnog. Nije se on ničeg odrekao, niti je napustio biskupiju na svoju inicijativu, nego su mu modernisti sami dali do znanja da ga ne trebaju i da ako ne želi sudjelovati u njihovim destruktivnim planovima i svetogrđima, može sam napustiti biskupiju. Što je on i učinio - dakle u poslušnosti onome što mu je rečeno. U koncilskoj Crkvi sve može po savjesti - i kontracepcija, i homići, i pričest za preljubnike, jedino ne može Tradicija. I ne vidim nikakvog zapovijedanja u onome što je vlč. napisao, nego lijepo stoji na početku da se radi o zamolbi.

      Đuro

      Izbriši
    2. Apsolutno se slažem, on nije napustio biskupiju svojojm inicijativom nego je on u poslušnosti napustio biskupiju s dozvolom biskupa i mogao si je bilo gdje potražiti novog ordinarija koji bi ga primio. On nije potražio niti jednog ordinarija nego otišao u neregularnu zajednicu i postupak je bio sasvim zakonit.
      Georgius.

      Izbriši
    3. Bratstvo je regularno osnovano i kao takvo je imalo pravo djelovati, a postupak kojim ga se htjelo ukinuti bio je potpuno neregularan i nevaljan. Dakle, Bratstvo ima pravo djelovati u Crkvi koja sve nepravedno oduzete ovlasti nadopunja na izvanredni način.

      Đuro

      Izbriši
    4. Georgius, radi li onda bratstvo sv.Pia X zaista po Vašem uvjerenju po kanonima i kako je to moguće ukoliko oni kanonski ne postoje? Vjerojatno se onda služe vanrednim kanonima...hmmm...Koje je Vaše mišljenje u vezi toga?
      Imela

      Izbriši
    5. Bratstvo nije regularno osnovano nego je regularno započelo proces osnivanja sa ad experimentum fazom koja nije rezultirala konačno osnivanje potvrdom statuta i priznanjem. Dakle bratstvo ima sasvim regularne početke
      Imela, vaše pitanje je malo nesmotreno. Bratstvo sv Pia kanonski može egzistirati kao privatno vjerničko društvo ali bez pravne osobnosti budući da nema potvrđeni statut, dok javnu pravnu osobnost imaju skupnosti stvari ili osoba koje je osnovala mjerodavna crkvena vlast. Iako klerici mogu biti članovi privatnog vjerničkog društva u takvo društvo NE POSTOJI mogućnost inkardinacije klerika nego klerici moraju biti inkardinirani u neku od regularnih institucija
      I ne ne postoje vanredni kanoni postoji nešto što se zove Ecclesia supplet a odnosi se na pitanje jurisdikcije glede podjele nekih sakramenata u izvanrednim okolnostima. Eto bratstvo spx bi moglo se pozivati da je Crkva nakon koncila u "izvanrednoj situaciji" te da im kanon 144 daje jurisdikciju.
      Georgius

      Izbriši
    6. Opet pričate koješta - evo si ovdje pročitajte: http://sspx.org/en/news-events/news/joyful-consequence-november-1-1970-2730

      Sve drugo vam je vlč. Marko objasnio ovdje: christusrexhrvatska.blogspot.hr/2015/08/smiju-li-vjernici-pristupati.html

      Đuro

      Izbriši
    7. Zanimalo me mišljenje Georgiusa,a ne nekog Đure...

      Izbriši
  9. Kako god jedni mogu pričati ovako drugi onako, p.Marko se nalazi u bratstvu svojom slobodnom odlukom na što ima pravo jer ni sam Isus Krist se ne miješa u slobodnu odluke osobe- svakom je dano po slobodnoj volji i savjesti da odlučuje... Neću sad ulaziti je li pozitivno ili negativno no činjenica je da je u bratstvu, a bratsvo nema riješen status unutar crkve i to je točno da bi biskup sam sebi uskočio u usta i da zapravo takve stvari nije niti trebalo pitati već poći od stajališta da bratstvo nema riješeno pitanje... Mi nismo Ti koji trebamo razmišljati kako će biskup ili p.Marko reagirati no činjenica se treba držati.. Ovo po mojem razmišljanju na koje imam pravo nije trebalo biti objavljeno jer se na ovakav način daje prostor "neprijatelju" i prepucavanjima tko, što, kako... Sa ovom temom treba biti završeno.. P.Marko je lijepo napisao mnoge stvari u pismu i cijeloj korespodenciji no više bi bilo mira i zaštite bratstva da nije objavljeno jer velim svatko sad može komentirati kako hoće, a na taj način se unosi nemir i mnogo je onih koji će jedva dočekati da nešto spočitaju bratstvu..
    JM

    OdgovoriIzbriši
  10. Ljudi dajte već jednom prestanite kad netko ima neko suprotno mišljenje od vašeg ili nedaj Bože protiv SSPXa spominjati nemir. Stalno se prijeti unošenjem nekog nemira , dajte molim vas. Nedavno je na jednom drugom blogu objavljeno kako je NO svečenik krstio dijete po starom obredu. Dakle to se je moglo i tako obaviti ili jednostavno djecu na vlak pa do Slovenije kod VLČ. Podržaja. Ako ću još imati djece sam ću ih krstit i to u nuždi. Robelar

    OdgovoriIzbriši
  11. Da, unutar NO-a postoje dobri svećenici ali važnost postojanja FSSPX je da, Bogu hvala, postoji službeni biskupski "glas u pustinji" koji poziva Crkvu da poravna svoje staze i odrekne se svjetovnih zamki i pompi Neprijatelja.
    Danas da su vjernici u situaciji tjednog putovanja od župe do župe tražeći tzv. "dobrog konzervativnog svećenika" ili, kaže se, "staru školu" i slično. Nekada to nije bilo ni dozvoljeno ali po Providenci NO sada dozvoljava redovito sudjelovanje u župi van vlastite.
    To je samo odraz općeg stanja, jer ako bi se TLM i sakramenti strogo provodili točno kako Zakon nalaže jedna bi župa bila funkcionalno neraspoznatljiva među drugima. Svećenik služeći Žrtvu mora potpuno nestati da bi se Krist pojavio.

    Tko više žrtvuje za Krista i stado ako ne onaj koji mijenja stabilan, opće-poštovan, udoban i riješen status za život na margini da se bori za obnovu i pravicu? P. Tilošanec zaslužuje primjereno poštovanje i naše molitve.
    Hrvatski svećenici FSSPX-a koji dođu nakon našeg prvijenca moći će reći da su išli sigurnim stopama kao u priči o Svetom Kralju Václavu I. Zato podignimo srca Višnjem Gospodaru da ga čuva i odlikuje nebeskom krijepošću.

    BVMOPN

    OdgovoriIzbriši

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)