srijeda, 12. listopada 2016.

Razgovor i izlaganje: John Vennari i p. Gruner o Karizmatskom pokretu




Tada će se otkriti Bezakonik. Njega će Gospodin Isus pogubiti dahom ustâ i uništiti pojavkom Dolaska svoga - njega koji djelovanjem Sotoninim dolazi sa svom silom, lažnim znamenjima i čudesima i sa svim nepravednim zavaravanjem onih koji propadaju poradi toga što ne prihvatiše ljubavi prema istini da bi se spasili. I zato im Bog šalje djelovanje zavodničko da povjeruju laži te budu osuđeni svi koji nisu povjerovali istini, nego su se odlučili za nepravednost. (2. Sol 2, 8-13) 

Mnogi će me u onaj dan pitati: 'Gospodine, Gospodine! Nismo li mi u tvoje ime prorokovali, u tvoje ime đavle izgonili, u tvoje ime mnoga čudesa činili?' Tada ću im kazati: 'Nikad vas nisam poznavao! Nosite se od mene, vi bezakonici!' (Matej 7, 22-23) 


Izlaganje se sastoji od tri dijela: 

I. Pitanja i odgovori s p. Nicholasom Grunerom i Johnom Vennarijem pod nazivom Karizmatici i dar u jezicima. (11 minuta) 

II. Protestanti koji osuđuju karizmatski pokret. Kao da bi nama trebala njihova pouka. Njihovo izlaganje možete preskočiti ako želite, jer uz sva zla kojima je protestantizam okovan, upravo iz njegovih redova potekao je karizmatski padavičarski igrokaz duhovnih bolesnika!  (5 minuta) 

III. Karizmatska invazija - Izlaganje katoličkoga novinara Johna Vennarija. (76 minuta) 

Video prilog: 


Broj komentara: 18:

  1. očito kako p. Gruner nije dobro razumio što sv. Pavao piše u poslanici Korinćanima o daru jezika u 1.poslanici Korinćanima u 14 poglavlju...

    OdgovoriIzbriši
  2. P. Gruner je jako dobro razumio i poznavao takve ludorije.
    Ili su razumjeli samo oni koji se nakon "Torontskog blagoslova" valjaju po podu, laju i rokću?!
    Mislite da ćemo dugo čekati da se to i kod nas pojavi? Trendovi su trendovi, pogotovo kad zapuše taj njihov "duh".
    Vrijeme je da Sveti Otac najoštrije zabrani karizmatski pokret koji je izravan napad na katoličke sakramente koje je ustanovio naš Gospodin: krste se u Duhu (omalovažavaju sveto Krštenje), polažu ruke i prenose "duha" (omalovažavaju svetu Potvrdu), ako se ispovijedaju, onda to čine barem 45 minuta do sat vremena, smiju se ili plaču i pričaju koješta (iskrivljuju svetu Ispovijed), Bolesničko pomazanje primaju, kao nekada bilo koji redoviti blagoslov (dakle, nevaljano ga primaju), svetu Pričest uglavnom primaju nedostojno, počesto i na ruke, doduše neki i na usta klečeći, ali ih tada ništa ne zahvaća i zahvale im nisu nešto posebno intenzivne, a onda se izvale u duhu i strovale se na pod čim vide da je neka lokalna bakica podigla obje ruke jer su je zasvrbjele, misleći da je to neka nova puna "duha" koja će im podijeliti blagoslov i problebetati jednim bantuskim jezikom, i na koncu, svećenički Red im i ne treba. Pravi svećenici su im dosadni, jer to laici "bolje" mogu...
    U jednoj staroj katoličkoj zemlji još se trpe poneki svećenici - da ne izazove velike reakcije, no kako sve bude uznapredovalo, naći se će baka Bara, Mara, Jula ili Joka koje će sve preuzeti.
    Sačuvaj nas, Gospodine!
    Pa recite da i to nije jedan od pokreta koji čeka antikrista koji će biti "karizmatičniji" od svih svojih preteča.

    Kikii

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da sam na vašem terenu tj. na tradicionalnom blogu , gdje vaši komentari imaju neku težinu , ali zamolit ću vas da ne pišete o onim temama o kojima niste dovoljno upučeni. U video prilogu nadrobljeno je svega i svačega da ga se ni urednici Glasa Koncila ne bi postidjeli. Takvih nestručnih i površnih uradaka ima na tisuće o svakoj temi npr. štetnost kave , mobitela, konzumiranju mesa ... Prosječan čitatelj ostaje zbunjen i manje zna nego prije jer mu samoprozvani kvazistručnjaci ne daju nikakve valjane argumente nego samo mržnju prema onom što oni osuđuju. Ako nisi za njih onda si protiv njih. Dar molitve u drugim jezicima nisu nikakve ludorije , jer najveći teolog svih vremena Sveti Pavao nije gubio vrijeme na ludorije. Štoviše , on kaže da na taj način moli više od svih drugih , da želi da svi tako mole , a većma da prorokuju , jer onaj koji prorokuje izgrađuje Crkvu , a tko moli u drugim jezicima izgrađuje sebe . On govori riječi tajanstvene Bogu tj. moli ustima a ne umom . To nije nikakav živući , a ni mrtvi jezik , iako može biti, i rijeći ili mrmljanje kako kažu ovi ,,stručnjaci" se ne mogu doslovce prevesti. Zato Sveti Pavao kaže da bez onoga koji ima dar tumačenja , a ne prevođenja, neka se ne moli na sastancima. Duh Sveti treba voditi onoga koji tumači kao i onoga koji moli. Bog je Bog reda , a nered unosi neprijatelj koji kopira . Ali zato treba moliti za drugi dar a to je dar razlučivanja. Duhove provjeravajte , a dobro zadržite. Druga je stvar ta što su sami svećenici koji su u Pokretu obnove u Duhu nestručni pa dozvoljavaju svakakve inprovizacije. Sveti otac je najprije bio protivnik da bi sada izjavljivao kako je to budućnost i snaga crkve i o zabrani nema ni pomisli jer će uskoro imati opet godišnji susret sa njima na kojem mole za njega. I sVETI Ivan P. 2
      . je tražio da se za njega moli u jezicima. Kao i kod tzv. tradicionalista tako i kod ovih ima zastranjenja . No nepobitna je činjenica da takve obračene osobe fanatično žele obratiti sve oko sebe, Svakodnevno idu na Svetu Misu. čitaju Bibliju i mole krunicu , ispovijedaju se svakih par dana, primaju sakramente, propovijedaju, a zahvaljuju i mole na jednom susretu više nego tradicionalisti u mjesec dana. Slave Boga i uvijek se raduju. Jednom riječju gore onom vatrom koju je Krist došao zapaliti. Svaki onaj koji je rođen ne od volje muževljeve nego odozgo zapaljen je vatrom Duha Svetoga. Isus reče pa šta bi htio nego da gori.Dragi Kiki , lijepo je znati kanonsko pravo , Crkvene dekrete , popis papa, navoditi kardinalske stuje i zbivanja u Kuriji , ali sve je to ništa prema upoznati živoga Boga koji je isti jučer , danas i zauvijek i On daje kome , kada , i koliko hoće , nezasluženo . Naš Bog je živi Bog. On je silan Bog. Podignimo ruke. Slavimo GOSPODINA. Alleluja . Robelar

      Izbriši
    2. Robelare, kad mi date izvor jednog predkoncilskog teologa ili svetca ili pape ili mistika koji potvrđuje ove Vaše gore pseudoteološke teorije, odmah ću problebetati na svih petsto bantuskih jezika. Nisam ja toliko pobornik samo kanona i zakona.
      Navedite mi mistika, oca, sveticu, ispovjednika?! Ne ne ćete ih nikada naći, samo te pentekostalne umobolne teorije i iskrivljenja Svetoga Pisma.
      Kako Vas nije sramota donosit nov sektaški nauk, a nastupati tako suvereno kao sv.Toma.
      Vremena je malo: obratite se i vjerujte Evanđelju, a ne glumite papu Pija XIII.
      Da je taj Bog isti, isto bi govorio jučer, danas i sutra: naš Gospodin je tako govorio preko svoje Crkve, svojih naučitelja i svetaca. I on je uvijek isti.
      Od svih novotarija -libera nas Domine!


      Kikii

      Izbriši
    3. Kiki , ja sam ti naveo največeg teologa koncilskog i predkoncilskog , Sv. Pavla. Ne znam jesi li kad čitao npr. Evanđelje po Marku 16. poglavlje 17. i 18. redak. Osoba koja tu govori je sam Gospodin naš Isus Krist i nemam potrebe navoditi drugog . Nigdje ne piše da je rekao da je to samo za ono vrijeme , ili samo za svece ili svećenike. Pročitaj Djela apostolska koja su prepuna stvari koje ti nječeš .Zar to želiš promijeniti? Kako ti tumačiš da je Sveti Anto propovijedao ribama i one ga slušale , ili Sveti Franjo vuku . Tko im je preveo ? Ili da je Sveti Franjo liječio dodirom štapa. Sveti je Padre Pio , Sv. Leopold kao i otac Antić imao dar spoznanja . Sveti Kuzma i Damijan liječenja. Sam Isus navodi laike koji u Njegovo Ime istjeruju zloduhe. Pročitaj tko na Savla polaže ruke da bi progledao. Primjera je puno ali nije vjerojatno ni jedan dovoljno dobar za vas. Zašto? Odgovor daje sam Gospodin kada kaže da će ta čudesa pratiti one koji budu vjerovali. Dakle pratit će ih .Ako nisi uzvjerovao -neće. A vjera je dar koji se može izmoliti. Robelar

      Izbriši
    4. Prema nadbiskupu Rino Fisichellu, predsjedniku Papinskog vijeća za promicanje nove evangelizacije, papa Franjo je pozdravio sudionike međunarodnog susreta Katoličke karizmatske obnove (ICCRS) u Riminiju s riječima „ reci im da ih puno ljubim, jer i sam sam bio odgovoran za karizmatski pokret u Argentini“. S ovim detaljem iz biografije Svetog oca neke nam stvari vezane uz njegovog pontifikat postaju malo jasnije. Možda se nekim vjernicima činilo malo čudno kada je tek izabrani papa, pognute glave tražio od mnoštva na trgu sv. Petra da mole za njega, ali ne i za pripadnike karizmatskog pokreta. Gledajući unatrag, vidi se utjecaj ovog pokreta na papu Franju ponajviše u njegovim homilijama, gdje često traži zagovor Duha Svetoga i ne libi se spominjati, ne samo zlo prisutno u svijetu nego, još češće, Vraga osobno. Jasniji je sad i onaj slučaj s egzorcizmom (samo nam papa može odgovoriti je li bio ili nije) jer takav oblik molitve nad bolesnicima, pa i duševnim, je uobičajen u karizmatskim zajednicima.
      Karizmatska Obnova je izrasla u Katoličkoj Crkvi kao plod drugog vatikanskog sabora a danas, nakon pedeset godina, još uvijek je teško shvatljiv brojnim vjernicima, iako je Obnova imala neupitnu podršku pape Ivana Pavla II i Benedikta XVI. Ipak, novosti koje su karizmatske zajednice unijele, kao proročanstva ili čudesna ozdravljenja, ostaju zagonetka ne samo za mnoge vjernike diljem svijeta, nego i za biskupe koji su ih, često, teško mogli razumijeti. Uzrok toga vjerovatno leži u protestantskoj tradiciji karizmatskog pokreta koji je ponikao u SAD-u na početku 20. stoljeća. Pokret je navodno započeo 1. siječnja 1901. kada je djevojčica u jednoj metodističkoj crkvi, ponukana Duhom Svetim, počela moliti u jezicima. Od tada se pokret proširio diljem svijeta pa danas, po nekim procjenama, ima 700 miliona karizmatika, od kojih su 160 miliona katolici. Katoličke zajednice u ovom pokretu ostaju pomalo enigma jer su, za neke, začuđujuće privrženi učenju Katoličke Crkve i apsolutno su poslušni svojim nadležnima. Dobar primjer mogli smo vidjeti i kod nas: kada je mega popularni vlč. Zlatko Sudac, na zahtjev svojeg ordinarija, nestao sa scene, skoro pa preko noći.
      Iako neki o/usporavaju karizmatski pokret, upravo zbog njegova protestantskog nasljeđa, ipak je možda i sve pokrenuto od samog pape Lea XIII, koji je onog jutra 1901., kada je djevojčica počela govoriti u jezicima, dozivao Duha Svetoga nad cijelo kršćanstvo, a u svom dugogodišnjem pontifikatu neprekidno je molio za jedinstvo svih kršćana. Od Pape Franje vjerovatno nećemo dobiti teološka remek djela kao što smo to navikli od njegovih prethodnika, ali Franjo je svom papinstvu zasigurno dao jednu specifičnu vrstu duhovnosti, koju nam servira skoro svakodnevno u dnevnim homilijama. Porukama koje, barem za sada, svi svjetski mediji prenose, i koje mogu imati veliki utjecaj na sve vjernike.

      http://www.quovadiscroatia.com/papa-i-karizmatski-pokret/

      Izbriši
    5. Bespredmetno je postavljati pitanje: "Treba li Crkva Karizmatski pokret?" Takav pokret je dio Crkve i dok su karizmatski skupovi toliko posjećeni, gornje pitanje je suvišno. Možda bi se ispravno bilo zapitati što to vjernika tjera da pređe stotine kilometara kako bi bio sudionik skupa gdje se moli za oslobođenje i ozdravljenje, kada to isto može činiti i sa svećenikom u vlastitoj župi!? Odgovora je mnoštvo, jer se ne može naći jedan univerzalan, koji bi vrijedio za sve.
      Vjerojatno neću reći ničega pogrješnoga ako ustvrdim kako su i neki svećenici upali u jednu od najopasnijih sotonskih zamki, odnosno prestali govoriti o postojanju Zloga kao osobe i zlih praksi koje taj pali anđeo zameće među ljudima i nada se našoj propasti. Kao vjeroučitelju su mi neki svećenici govorili kako ne trebam pričati djeci o opasnostima kao što su prizivanje duhova, tarot, proricanje sudbine iz dlana, graha, hipnoza, reiki, crna i bijela magija i druge pogubne sotonske prakse. Kako ćemo pomoći čovjeku izbjeći sotonsku zamku, nego da ga na istu upozorimo!?
      Ni u koga ne upirem prstom, ali smatram kako bi trebalo razmisliti o tome, da se o gore navedenim stvarima više počne govoriti tijekom naobrazbe svećenika i vjeroučitelja, kroz postojeće predmete ili neki novi, kako bi se sutra, kada kroče među ljude, lakše snalazili u konkretnoj problematičnoj situaciji i znali ponuditi odgovor koji će možda za izgubljenu dušu biti spasonosan. Nikakvo je zlo u tome ako će kršćanska duša u potrazi za odgovorom stati pred svećenika koji predvodi neku od karizmatskih zajednica, te će problem skupa rasvijetliti svjetlom Krista Spasitelja. Pogubno je ako ta ista osoba tražeći zaluta u krilo sljedbe koja ne nudi Istinu, nego lažnu nadu i potpunu propast.
      Možda bi trebalo razmisliti i o tome da svaka biskupija ima po jednoga svećenika egzorcista? Ne mislimo valjda kako vojska zlih danas napada manjim intenzitetom nego prije!?
      Rezimirao bih: Karizmatskim zajednicama osobno kažem DA, kao kamenčiću u mozaiku kršćanske duhovnosti. Karizmatskim zajednicama i njihovim pripadnicama kažem DA, ako su lišeni osjećaja elitizma i pokorni volji i odredbama crkvenih pastira. Karizmatskim zajednicama svakako DA, ukoliko pomažu čovjeku prebroditi osjećaj osamljenosti i straha te mu pružaju osjećaj pripadnosti i približavaju Izvoru sreće i spasenja.
      Treba vjernik biti oprezan glede laika, koji možda i sami sebe proglašavaju kao posebno od Boga darovanim, te se žele nad unesrećenikom moliti za ozdravljenje ili oslobođenje od nekoga drugoga zla. Nije Božji čovjek svaki onaj koji nosi krunicu oko vrata i zaziva ime Kristovo. Duhovno područje jest ono koje ne pozna pojam NEUTRALNOSTI. Tu ili nešto dolazi od BOGA ili od ZLOGA. Zato, OPREZ!!!
      Potrudimo se izići iz čahure sebičnosti, užurbanosti, odnosno okrenutosti samima sebi. Hajdemo činiti dobra djela! Kreni od najmanjega: Pomogni susjedu iscijepati ili složiti drva, odnesi tuđu vrećicu smeća u kontejner, ne trubi sumanuto ako vozač ispred tebe već deset sekundi ne vidi kako se upalilo na semaforu zeleno… Moli Boga iskreno, zajedno s ukućanima, prijateljima… Razgovaraj s Isusom prijateljski, neformalno… Redovito se ispovijedaj i govori samome sebi kako hostija koju primaš jest sama nazočnost Kristova. Više čitaj, a manje gledaj! Više slušaj, a manje zbori! Ne slušaj svakodnevne crne televizijske i radijske vijesti! Misli dobro i čini dobro! Puhnut će Duh Sveti kroz tvoj život svom silinom, jer oslobodit ćeš u sebi ogromnu silu koju si po krštenju i potvrdi dobio.
      http://zupa-brestovsko.com/index.php?option=com_content&view=article&id=640:karizmatski-pokret&catid=37:isusu-za-ljubav&Itemid=91

      Izbriši
  3. ne kažem da su sveci i savršeni ...da ima tu puno toga nevaljaloga...ipak su samo ljudi podložni zastranjenjima...ali samo sam svrnuo pozornost na dar jezika opisan u 14-om poglavlju 1.pos.Kor....da moguće je da i Bog danas daje te darove ljudima i Bog sigurno nije to namjenio za prva stoljeća Crkve nego za sva vremena..kao i poziv svima na svetost što je jako dobro spominjao sv.Franjo Saleški u vremenima kad se to i nije tako shvaćalo od mnogih... A što je pisao sv. Ignacije Loyolski o loquelli...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A o roktanju, lajanju, histeričnom cerekanju i valjanju po podu - koji crkveni otac o tome govori?
      A o mnoštvu psihičkih bolesnika koji na koncu padnu u još teže stanje ili labilnih osoba koje završe na psihijatriji?
      Pazite, nisu to samo izuzetci, ja bih rekao prije da je pravilo.
      Zbilja, velik ljudi završi na psihijatriji? To se zbilja više ne bi trebalo podcjenjivati.
      A psovke, proklinjanja i hule na hebrejskome ili nepoznatim azijskim i afričkim jezicima? Mali unfal i idemo dalje, je li? Ne budimo cjepidlake...
      Ponavljam: kad čovjeka, osobito ako je teološki nepotkovan, bez elementarnog poznavanja katoličke duhovnosti i mistike, barem intuitivno, te sklona bolesnom dokazivanju vlastite veličine i izabranosti, uvjerite da je u izravnoj vezi s Duhom Svetim, on brzo počne shvaćati da mu Crkva i njezini službenici ne trebaju (a Gospodin Isus je upravo njima ostavio vlast podjele sakramenata), brzo počne protiv njih govoriti, potom mu postaju suvišni i svetci, a na kraju i Blažena Djevica.
      Mislim da je svima jasno da je to izravan let, zna se kamo, zacijelo ne u bašte džennetske!

      Kikii

      Izbriši
  4. Sam utemeljitelj FSSPX-a uzoriti msgr. Marcel Lefebvre je bio karizmatičar iako nije bio u tzv. karizmatskom pokretu . Samo neke karizme koje je primio od Duha Svetoga su dar proroštva , služenja , tješenja, upravljanja, suosječanja, razlučivanja , spoznanja, ljubavi, opraštanja , oslobađanja, propovijedanja, hrabrosti, strpljivosti,... Deo gratias. Robelar

    OdgovoriIzbriši
  5. Mnogi vođe raznih 'karizmatskih' zajednica imaju sablažnjiv život koji svjedoči kakve duhove dijele polaganjem svojih ruku na laike koji dođu na njihove skupove pritisnuti duhovnim i tjelesnim potrebama za ozdravljenjem, no postanu lak plijen 'karizmatskim' varalicama koji iz njih izvlače financijsku i drugu korist.

    Osobno poznajem dvije osobe koje su nakon šarlatanskih i krajnje opasnih 'karizmatskih' molitelja (laika), završile u umobolnici.

    Dovoljno se raspitati o 'karizmatskim' voditeljima, i onda je lako shvatiti razgovor u Duhu Tradicije ili pravovjerja, Johna Vennarija i p. Nicholasa Grunera.

    Oni kojima nije jasno i dalje, neka ponovno pročitaju Kikijeve komentare ispod posta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ćemo tako govoriti objavite poštovani uredniče i ovo bez prethodnih konzultacija sa nadređenima. Koliki su svećenici FSSPX-a sami otpali i napustili Bratstvo ili izbačeni iz njega jer su zastranili ili otišli u krivo. Među njima i biskup Wiliamson kojeg je zaredio sam monsinjor Lefebvre. Ne otvarajte Pandorinu kutiju. Robelar

      Izbriši
    2. Tema je posta anomalija koja se naziva Karizmatski pokret.

      Ovaj je blog (Web-log=dnevnik) posve neovisan i nisu mi potrebne nikakve konzultacije s Bratstvom sv. Pija X.

      Neslaganja između mons. Williamsona i mons. Fellaya neka oni sami osobno riješe. Objektivno gledajući, svećenici FSSPX-a su daleko sigurniji i pouzdaniji jer su tradicionalni svećenici, u odnosu na svećenike novog obreda koji su izloženi pritiscima od svojih biskupa, ne samo ovdje nego i na Zapadu, puno više.

      Dakako, najbitnija komponenta je tradicionalni sakramenti i stara Misa uz pretkoncilski Nauk koji se ne naslanja na krivovjerja i zablude Drugoga vatikanskog sabora.

      Božji Vam blagoslov i zaštita Djevice Marije!+

      Izbriši
    3. Da u pravu ste , prije 2.VK smo imali najbitniju komponentu- staru Misu, tradicionalne sakramente , i ispravan Nauk. Imali smo i milost dva najveća Gospina ukazanja .Zatim jake i vjerodostojne pape. Ljudi se nisu pričešćivali na ruku , nije bilo karizmatskog pokreta i nisu molili u jezicima. Nije bilo ni svjetlosne ni krunice milosrđa. Sama idila. Neznam samo zašto baš u to vrijeme dva svjetska rata sa milionima ubijenih, najveći raskoli u Crkvi bogačenje klera i otpad od vjere , najveće zablude i krivovjerja , sablazan unutar Crkve na svim nivoima . Možda je i za to kriv retroaktivno 2.VK i karizmatski pokret. Tko će ga znat.Robelar

      Izbriši
    4. Koliko mi je poznato, prije otpadničkoga 'sabora', nije cijeli svijet bio katolički. Upravo su protestantske države uvele revolucionarnu vladavinu, sekularne zakone i sami su propagirali ideju odvajanja njihove anticrkve od države. Masonske lože su već u to vrijeme bile toliko moćne i politički etablirane te su one producirale lažnu ideološku ravnotežu kreiranjem demokracije i liberalizma na jednoj strani, te komunizma sa svim njegovim varijacijama na drugoj strani, kako bi mogli profitirati gradeći polagano vrli novi svijet bez Boga. Upravo su oni izazvali dva svjetska rata i ekonomske slomove centralizirajući ekonomski, vojni, politički sustav u nekoliko centara moći na Zapadu uz svesrdnu pomoć jakih židovskih obitelji koje su u samo 100 godina preuzele sve najvažnije poluge u svoje ruke.

      Optuživati Katoličku crkvu neizravno za sve ono što je ona osuđivala prije Megakoncila je u najmanju ruku nepoznavanje fundamentalnih pojmova i procesa, te iznošenje neistina ili laži koje prosječni čovjek pokupi iz udžbenika crvenih revolucionara koji su lijeni bezbožni idioti, pijani od otimačine privatne imovine i života na visokoj ,, kapitalističkoj" nozi. Ideološke iluzije, laži i zablude ostave nepismenim masama kao istinski opijum za narod.

      Zaboravih spomenuti da su današnji 'karizmatici' odreda heretici. Svaki ponaosob drugačije tumači teologiju koju su liberali posljednjih stoljeća skoro poistovjetili s protestantskim krivovjernim naukama. Luthera je stalno optuživala savjest i izjedala su ga do njegove smrti pitanja koje mu je đavao sugestivno nametao. Alkohol, bludničenje i svi grijesi koji su mu izjeli posljednje klice dobra, pretvorile su ga u buntovnika čiji je jedini (be)smisao bio rušenje katoličke vjere i Crkve.

      Bez sakramenata kojih su se odrekli stvorili su lažni sustav samoopravdanja u koji se Sotoni nije bilo teško ucjepiti. Zajahali su Zvijer sa koje ne mogu sići!

      Izbriši
  6. nemožemo zanemariti što sv. Pavao piše o daru jezika i o znakovima koji će pratiti one koji će uzvjerovati(kako to piše na kraju evanđelja sv. Marka) a i u katoličkoj Crkvi je bilo sveg i svačeg kroz povijest npr. u kakvom je stanju bila u vrijeme sv. Franje Asiškog ... pa simonija...mnogo toga u vremenima kad je bila tradicija i tradicionalna misa..u novije vrijeme pedofilija i homoseksualizam među klerom...zar bi trebao pljuvat po Kat.Crkvi zbog toga??? ne,nipošto... a svećenici i oni na višim položajima koji su masoni i komunistički agenti...ali Crrkva je mistično Tijelo Kristovo i vrata pakla ju neće nadvladati... uvažavajmo riječi največeg teologa svih vremena-sv.Pavla

    OdgovoriIzbriši
  7. Po ovim ispadima gore vidite koliko karizmatici nemaju pojma o stvarnosti: ako je prije II.vatikanskog sabora i bilo problema, i ako ih možemo nazvati teškom prehladom koju je trebalo liječiti, onda je ovo danas rak pluća - a to su bitne razlike.
    Do ratova je došlo zbog protestantizma, masonerije i francuske revolucije, potom komunističke oktobarske revolucije, to jest otpada od Boga i priklanjanja sotoni. Crkva se lavovski protiv toga borila i spašavala što se spasiti da. I nije malaksala - snaga joj je bila tradicionalna Misa i duhovnost. Nakon svakog rata uslijedila je izgradnja i Bog je blagoslivljao sve pothvate.
    Sada su otvorena vrata svim revolucijama u samoj Crkvu. Danas se mnogi iz hijerarhije priklanjaju stvaranju jedinstvene svjetske religije. To će i karizmatici na koncu svi prihvatiti.
    No ako sotona podiže ratove protiv Crkve, to ne znači da je Crkva u lošem stanju. On jaku Crkvu želi uništiti, no krajnji cilj jest spasenje duše, a ne bježanje od ratnog stanja i spašavanje ušteđevine na banci.

    Kikii

    OdgovoriIzbriši
  8. Bespredmetno je postavljati pitanje: "Treba li Crkva Karizmatski pokret?" Takav pokret je dio Crkve i dok su karizmatski skupovi toliko posjećeni, gornje pitanje je suvišno. Možda bi se ispravno bilo zapitati što to vjernika tjera da pređe stotine kilometara kako bi bio sudionik skupa gdje se moli za oslobođenje i ozdravljenje, kada to isto može činiti i sa svećenikom u vlastitoj župi!? Odgovora je mnoštvo, jer se ne može naći jedan univerzalan, koji bi vrijedio za sve.
    Vjerojatno neću reći ničega pogrješnoga ako ustvrdim kako su i neki svećenici upali u jednu od najopasnijih sotonskih zamki, odnosno prestali govoriti o postojanju Zloga kao osobe i zlih praksi koje taj pali anđeo zameće među ljudima i nada se našoj propasti. Kao vjeroučitelju su mi neki svećenici govorili kako ne trebam pričati djeci o opasnostima kao što su prizivanje duhova, tarot, proricanje sudbine iz dlana, graha, hipnoza, reiki, crna i bijela magija i druge pogubne sotonske prakse. Kako ćemo pomoći čovjeku izbjeći sotonsku zamku, nego da ga na istu upozorimo!?
    Ni u koga ne upirem prstom, ali smatram kako bi trebalo razmisliti o tome, da se o gore navedenim stvarima više počne govoriti tijekom naobrazbe svećenika i vjeroučitelja, kroz postojeće predmete ili neki novi, kako bi se sutra, kada kroče među ljude, lakše snalazili u konkretnoj problematičnoj situaciji i znali ponuditi odgovor koji će možda za izgubljenu dušu biti spasonosan. Nikakvo je zlo u tome ako će kršćanska duša u potrazi za odgovorom stati pred svećenika koji predvodi neku od karizmatskih zajednica, te će problem skupa rasvijetliti svjetlom Krista Spasitelja. Pogubno je ako ta ista osoba tražeći zaluta u krilo sljedbe koja ne nudi Istinu, nego lažnu nadu i potpunu propast.
    Možda bi trebalo razmisliti i o tome da svaka biskupija ima po jednoga svećenika egzorcista? Ne mislimo valjda kako vojska zlih danas napada manjim intenzitetom nego prije!?
    Rezimirao bih: Karizmatskim zajednicama osobno kažem DA, kao kamenčiću u mozaiku kršćanske duhovnosti. Karizmatskim zajednicama i njihovim pripadnicama kažem DA, ako su lišeni osjećaja elitizma i pokorni volji i odredbama crkvenih pastira. Karizmatskim zajednicama svakako DA, ukoliko pomažu čovjeku prebroditi osjećaj osamljenosti i straha te mu pružaju osjećaj pripadnosti i približavaju Izvoru sreće i spasenja.
    Treba vjernik biti oprezan glede laika, koji možda i sami sebe proglašavaju kao posebno od Boga darovanim, te se žele nad unesrećenikom moliti za ozdravljenje ili oslobođenje od nekoga drugoga zla. Nije Božji čovjek svaki onaj koji nosi krunicu oko vrata i zaziva ime Kristovo. Duhovno područje jest ono koje ne pozna pojam NEUTRALNOSTI. Tu ili nešto dolazi od BOGA ili od ZLOGA. Zato, OPREZ!!!
    Potrudimo se izići iz čahure sebičnosti, užurbanosti, odnosno okrenutosti samima sebi. Hajdemo činiti dobra djela! Kreni od najmanjega: Pomogni susjedu iscijepati ili složiti drva, odnesi tuđu vrećicu smeća u kontejner, ne trubi sumanuto ako vozač ispred tebe već deset sekundi ne vidi kako se upalilo na semaforu zeleno… Moli Boga iskreno, zajedno s ukućanima, prijateljima… Razgovaraj s Isusom prijateljski, neformalno… Redovito se ispovijedaj i govori samome sebi kako hostija koju primaš jest sama nazočnost Kristova. Više čitaj, a manje gledaj! Više slušaj, a manje zbori! Ne slušaj svakodnevne crne televizijske i radijske vijesti! Misli dobro i čini dobro! Puhnut će Duh Sveti kroz tvoj život svom silinom, jer oslobodit ćeš u sebi ogromnu silu koju si po krštenju i potvrdi dobio.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)