srijeda, 30. studenoga 2016.

O vječnom djevičanstvu Marijinu




U ovoj svojoj raspravi, polemici "Protiv Helvidija", jedan od najučenijih ljudi svoga vremena, veliki svetac i mistik Jeronim snažno brani Marijino djevičanstvo - prije poroda, u porodu i nakon poroda, pobijajući Helvidijeve navode izvrsnim poznavanjem Svetoga pisma i njegovom primjenom. 

Pri tome očituje svu svoju oštroumnost i čvrstoću svojih dokaza; svoje dogmatsko-teološko znanje, svoju vjeru, svoju dušu i ljubav prema Bezgrješnoj, zanesen od Njene ljepote i čistoće, od punine milosti, koju joj je sam Bog podario, izabirući je za Majku Utjelovljene Riječi. 

Braneći Marijino djevičanstvo, brani glavne istine naše vjere, potvrđene na svim saborima i sinodama Katoličke Crkve. Jer ako se niječe povlastica Neoskrvnjenoga začeća, niječe se i povlastica materinstva Božjega, a dok se brani njeno božansko materinstvo, brani se i djevičansko začeće Kristovo i Kristovo božanstvo; brani se vjera u transcedentnoga Boga. 

1 komentar:

  1. Marija je Djeva djevica. Ovo je toliko duboko da bi se o tom moglo razmatrati cijelu iduću godinu. Iako su tolike djevice , pa čak i mučenice , nijedna nije Djevica velikim slovom , ni vrijedna usporedbe sa Djevicom Marijom . Zašto? Iako su djevice , ni jedna od njih nije osim Djevice Marije rodila i ostala čista Djevica. Marija je jedina od njih Djevica dušom i tijelom jer je se grijeh nikad nije dotakao. Tolike su žene djevice samo tijelom što ih nipošto ne čini svetima. Priznati , moliti i štovati Mariju Majkom Božjom i VazdaDjevicom , to je upravo ono što nas čini katolicima i različitim od protestanata. I sva nastojanja ekumenizma , i sve ,,zajednićko" pada na tome , jer mi smo za razliku od njih Marijini. Zato jer mi hoćemo Mariju. Sve dok se toga i TLM budemo držali NEĆEMO PROPASTI. To je onaj zadnji stupanj koji nas još uvijek čini Božijima.
    Robelar

    OdgovoriIzbriši

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)