25. 11. 2018.

Povijest se ponavlja - Thomas More protiv nerazrješivosti sakramenta Ženidbe




Sveti Ivan Krstitelj je utamničen i pogubljen nakon što je zagrmio na Heroda koji je  nepravedno uzeo sebi tuđu ženu. Sveti Thomas More se usprotivio engleskomu kralju Henriku VIII. zbog samovoljne nedopuštene rastave i druge žene. Četvorica kardinala su se Dubiom usprotivili Franji zbog blasfemične i heretične pob(l)udnice Amoris Laetitia koja ide korak dalje: Sveta Pričest rastavljenima i ponovno vjenčanima. 

Neprijatelji Božji nadahnuti paklom udaraju na nerazriješivost sakramenta Ženidbe kojeg je Sin Božji predao na čuvanje svojoj Svetoj Zaručnici Katoličkoj Crkvi. 

Sve sekte su dopustile razbijanje ženidbenoga veza, te su grijehom bluda dodatno rastočile Božje djelo stvaranja (u Adamu i Evi) pogoršavajući svoja lažna uvjerenja i skliznule korak dalje u krajnja izopačenja zbog kojih je Bog razorio Sodomu i Gomoru: homoseksualizam, pedofilija, incest, zoofilija, nekrofilija ... 

Grijeh bluda je smrtni grijeh u tijelu koji izopačuje palu ljudsku prirodu do te mjere da su bludnici spremni oduzeti život svakome koji ih konstantno prekorava za njihovo bludništvo čije se prokletstvo naraštajima prenosi na potomstvo bludnika i ostale članove obitelji koji se nisu kršćanski distancirali od njihova strašnoga grijeha. 

Thomas More nije mogao šutjeti, jer šutnja je jedan oblik pasivnoga prihvaćanja grijeha svojega bližnjega i smrtni grijeh propusta. 

Kristova muka u Getsemaniju pružala je veliku utjehu i milosnu snagu mnogim katolicima u najtežim trenucima njihova hoda prema blaženoj vječnosti. 

Takav je bio sv. Thomas More, kancelar na dvoru otpadničkoga kralja Henrika VIII., očekujući svoje smaknuće. 

U tamnici, nadahnut i osnažen Gospodinovom utjehom, je zapisao: 

,,Budi hrabar, ti koji si trom i slab. Ne gubi nadu. Prestrašen si i tužan, svladan umorom i strahom od mučenja. Vjeruj, ja sam pobijedio svijet, a bio sam još uplašeniji; moja patnja rasla je proporcionalno sa zastrašujućom spoznajom uzroka te patnje. Gledaj kako hodam pred tobom ovim putem ispunjenim tolikim strahovima. Uhvati skut moje odjeće i osjetit ćeš strujanje snage koja neće dopustiti da ti se u žilama sledi krv i udaljit ćeš strah i užas. [...] Tvoj će duh ojačati, osobito kada osjetiš da si se približio mojim tragovima. Vjeran sam ti i neću te prepustiti iskušenjima koja prelaze granice tvoje snage, nego ću ti dati milost potrebnu da svladaš sva iskušenja; ona će te ispuniti radošću kada se sjetiš da će se ova prolazna nevolja koju želim da podneseš pretvoriti u teret beskrajne slave." 

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: Kako bi se razlikovali sugovornici, koristite ime ili pseudonim koji možete dodati i na kraju komentara.
Mišljenja čitatelja nisu nužno stavovi autora bloga. Iskazi koji su suprotni Tradiciji ili oni komentari koji je namjeravaju izrugivati neće se objavljivati. Komentari koji promiču nekatoličku duhovnost i potenciraju nepriznate objave i ukazanja, a koje su dogmatski dvojbene, neće se prikazivati na blogu Traditio Ecclesiae (http://tradikatolik.blogspot.com/)